Jump to content

(VYŘEŠENO) Problem s Prestou o odesilanim mailu pres gmail SMTP


Skart

Recommended Posts

Ahoj,
potřeboval bych pomoct s prestashopem 1.2.5. Jsem nováček, ale víceméně celý obchod jsem dokázal nastavit a upravit jen za pomoci tohoto fóra (hlavně díky Jackrabbita:) ). Nyní mám ale problém, se kterým si nevím rady: Když zákazník dokončuje objednávku, uplně v posledním kroku, kdy kliká na "potvrzení obejdnávky", po kliku na toto tlačítko trvá cca 3 minuty, než vyskočí potvrzení o tom, že objednávka byla úspěšně přijata. Odzkoušeno ve všech možných prohlížečích i jiných PC. Problém všude identický. Platí jak pro možnost dodání na dobírku, tak i bankovním převodem. Nesetkali jste někdy náhodou s obdobným problémem? Email o přijetí objednávky je však ze systému odeslán prakticky ihned po kliknutí na potvrzení obejdnávky.

Používám původní šablonu, žádné zásadní modifikace, hosting mám soukromý u známého, čili nejsem schopen dát jméno poskytovatele, pokud to může být problém nějaké konkrétní služby, dejte prosím vedět, ověřím.

Předem moc díky za odpověď

Link to comment
Share on other sites

Nechci ti nic říkat, ale zkus si vytvořit registraci, už mi tu běží 3 minuty načítání.... takže je to jasné. Naprosto pomalej server. Zřejmě to bude chtít sáhnout do kapsy a zaplatit si nějakej kvalitní webhosting,...

Link to comment
Share on other sites

Nejsem profesional, takze opravdu tezko rici, ale zarazi me, ze jinak vsechno na tom serveru beha naprosto v poradku, bez jakekoliv prodlevy, jen tyto 2 operace trvaji takhle dlouho, neni mozny to nejak odladit? Diky

Link to comment
Share on other sites

Jak si napsal ty, opravdu těžko říci... ale jelikož je tvůj problém individuální, tak nelze hledat problém v Prestě. Prostě je problém v komunikací s databází, která pomalu zpracovává data.