Jump to content

Kan producten niet meer opslaan /veranderen


Recommended Posts

Hallo,

 

Momenteel krijgen we op onze webshop /marktplaats de volgende foutmelding als we een product willen opslaan;

 

(timeout)

Er is een serverfout opgetreden tijdens het laden van de tabs: sommige tabs konden niet geladen worden.
Probeer opnieuw door de pagina te verversen.
Indien u nog steeds problemen ondervind, kijk dan de logbestanden na van uw server of contacteer uw hosting aanbieder voor hulp.
   
Vervolgens kan er niets worden opgeslagen, want de opslaan button blijft lichtgrijs /rondraaiende pijl.
 
Heb al gekeken als ik modules uitschakel, maar dit blijft fout gaan. Iemand enig idee wat ik verder kan doen om dit op te lossen?
 
 
Link to comment
Share on other sites

Beste,

 

Er kunnen verschillende oorzaken zijn daarom belangrijk de log file uit te lezen, zodat alle leden op dit forum verder kunnen helpen.

 

Op basis van je bovenstaande krijg je allemaal antwoorden welke misschien helpen, maar niet 100% zeker.

 

Plaats de logfile met error en iedereen kan doelgericht oplossingen aandragen, dat werkt efficiënt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Danny Timmer

www.prestashop-manager.nl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik heb precies hetzelfde probleem helaas. Na een tijdje op internet te hebben gezocht, las ik dat dit een bug is die al langer speelt.

Op het Engelse forum heb ik reactie gekregen van een andere gebruiker (met ook hetzelfde probleem) maar de enige oplossing

op dit moment is om een module te installeren, waarbij ze een gratis trial van 30 dagen aanbieden. 

Ook heb ik al een 'bug melding' gedaan, maar helaas heb ik de oplossing nog niet gevonden. Ik hoop dat er hier iemand is die meer 

weet!

'For a few days I can't edit existing products or add new ones. 

None of the pages load, except for the first 'information' tab.

Error: 'Synchronous XMLHttpRequest on the main thread is deprecated because of its detrimental effects to the end user's experience.
For more help, check 
https://xhr.spec.whatwg.org/.'

Link to comment
Share on other sites

Beste Rox,  Hier lijkt het inmiddels opgelost, maar weet nog niet zeker of dit de goede oplossing is, vandaar dat dit bericht nog openstaat.  Wat ik gedaan heb is contact gezocht met de hoster, en gevraagd of de time-out langer gezet kon worden. Daarna was het wel opgelost. Misschien de moeite waard om ook eens te proberen, en hier te delen of het werkt?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...