Jump to content

Fjerne "Ønskeliste" på webshop


Mynewart.dk

Recommended Posts

Hej Nick Det er det felt i toppen i højre hjørne, der hedder "Din ønskeliste". Jeg kan simpelthen ikke få det væk. Alt med ønskeliste er deaktiveret. :) Link: https://mynewart.dk

 

Det kan også være, at linket er hardkodet ind i modulet bruger info blok. Det kunne noget tyde på, når du har afinstalleret/deaktiveret alt vedr. modulet ønskeliste - og man i øvrigt får en 404-fejl når man klikker på linket.

Prøv at tjekke (via FTP) /themes/ditthemnavn/modules/blockuserinfo (eller lignende, kan ikke lige huske det korrekte navn), og her skal du så åbne den .tpl fil der findes herunder. Måske er der både en til top og bund - og så skal du selvfølgelig rette den, der vedrører top.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej igen

 

Jeg har været inde og se under /modules og der er både en /blockuserinfo og en /blogwishlist

 

Jeg er dog lidt i tvivl om præcis hvad jeg skal slette for at løse mit problem. Kan du hjælpe?

 

Mvh.

 

Mynewart.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234

 

Alt inde i backoffice er deaktiveret og afinstallereret.

 

Jeg har et theme - LeoDigital - og jeg tror, at det skal fjernes via FTP.

 

Jeg er blot i tvivl om præcis hvad jeg skal slette, da der er meget information vedr. wishlist - både under  /blockuserinfo og /blogwishlist, som begge ligge under  FTP > /themes/ditthemnavn/modules

Link to comment
Share on other sites

Det ser også ud til at denne er løst? Husk at rette indlæggets overskrift til LØST - se hvordan på forsiden af dette forum. Det hjælper andre, der har tilsvarende problem, og ikke mindst dem der hjælper i dette forum til nemt at se, at det nu er løst.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...