Jump to content

Welke tempate voor site kopen?


Recommended Posts

Hallo,.

 

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben bezig een webshop te bouwen om de standaard bootstrap template heen die met Prestashop 1.6 is meegeleverd.

De reden dat ik het zo standaard mogelijk wil houden is dat bij verwacht bij updates minder problemen te hebben.

 

De standaard template schiet echter toch wat te kort qua looks, ik kan de templates en CSS wel customizen maar ik vraag me af of de hoeveelheid tijd die daar in gaat zitten de moeite waard is.

 

Dus wil ik een template kopen misschien, maar de vraag is welke en waar. Er zijn er zoveel, ik kom er niet uit. 

Bij gebrek aan de mogelijkheid om zelf een demo te draaien op de site moet een aankoop dus in 1x goed zijn, anders is het geld weggegooid, ik kom dus niet verder dan online demo's te kijken maar het geeft me te weinig informatie hoe het zou zijn als een bepaalde template op onze site zou draaien.

 

Misschien iemand die mij kan adviseren welke template wat zou kunnen zijn?

 

Mijn wensen :

 

  • Uitstekende responsive eigenschappen
  • Ik wil een voorpagina creeeren met zo weinig mogelijk opsmuk (geen bewegende afbeeldingen of vakjes als je er over heen beweegt, tenzij heel subtiel, gewoon zeer duidelijk een globaal idee van het assortiment laten zien
  • Foto's de we gebruiken laten het niet allemaal toe om langs de contouren uitgesneden te worden, dus geen afbeeldingen met een witte achtergrond maar gewoon full color over de hele lengte en breedte.
    (niet alle templates lenen zich hier goed voor)
  • Soms zie ik in online demo's een mooie voorpagina, maar als je dan naar checkout gaat zie je een lompe variant op bootstrap, het hele bestelproces moet netjes zijn afgewerkt en in de zelfde stijl zijn.
  • Goede support / updates van de makers
  • Prijs niet belangrijk
  • Overzicht is zeer belangrijk
  • Geschikt voor webshop met breed aanbod aan zakelijke producten / diensten, dus de template moet makkelijk blenden met de verschillende soorten eigenschappen van het assortiment. 
Edited by naimed (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Ik krijg het thema niet geinstalleerd. Geprobeerd op alle 3 de manieren om een theme te installeren, uploaden, web, ftp. Maar ik krijg :

 

'Incorrect configuratie-bestand'

 

Hier is waarschijnlijk niet de plek om support te krijgen wat dit theme betreft, maar mocht iemand een idee hebben..

Ik draai prestashop 1.6.1.4

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Haha, sorry voor de late reactie. Ik had het idee dat ik de template maar half werkend kreeg. 
Uiteindelijk er maar voor gekozen om met de standaard bootstrap template te gaan werken en die ben ik nu aan het customizen.

 

thanks voor je input in elk geval! :-)

Link to comment
Share on other sites

Vreemd, ik kon mijn bericht niet plaatsen, hier onder nog een keer :

 

...

 

 

Heel vreemd, ik kan niet posten wat ik schrijf, een filter actief hier? (ik gebruik alleen nette taal, dus vreemd.. )

 

Maar goed, ik kreeg het theme niet werkend waar je naar verweest, met SASS ben ik ook niet bekend dus ben ik de standaard bootstrap aan het aanpassen.

Werkt prima voor mij omdat het binnen de scoop van mijn kennis blijft.

Link to comment
Share on other sites

Ah.. :D

 

Mwa, ik weet niet of het pittig was, ik had het idee dat ik die theme niet actief kreeg, of iig maar half. Kan ook aan mij hebben gelegen en dat het wel goed werkte.

Geen idee eigenlijk. 

Ik zou het nog eens kunnen proberen om om te schakelen, ik weet alleen niet of dat als ik toch terug wil dan daarna ik bepaalde gedane instellingen kwijt ben.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...