Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb contact gehad met Postnl. Ik heb daar een pakketten contract. En zei hebben plugins voor de bezorgopties. Deze zou ik ook graag hebben, maar nu blijkt dat ze die nog niet voor Prestashop hebben. Dat ik die wel zelf kon gaan bouwen en dat ze hem dan zouden activeren. Heeft iemand dit al in hun Prestashop? Heeft iemand daar al een module voor gezien?

 

Wat hebben jullie voor modules voor Postnl?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nu geloof ik wel een module gevonden Postnl postkantoren en verzendopties. Ik denk dat dat het zelfde is. Deze kost 85euro. Toch jammer geld als postnl bij andere webwinkels de modules gratis verstrekt.

 

En is het dan zo dat ik deze module moet hebben en dan ook de automatisering en dan ook de track and trace? Want dan telt het wel aan natuurlijk. Of is er ook eentje die gewoon alles doet. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Je zal deze wel bedoelen:

 

http://addons.prestashop.com/en/21811-postnl-post-offices-delivery-options.html

 

Je kan ook even contact opnemen met de ontwikkelaar, die kan je haarfijn uitleggen wat je wel en niet hoeft, of misschien allemaal 

 

Als het allemaal goed voor elkaar is met goede ondersteuning dan zijn de kosten snel vergeten. Mijn ervaringen zijn in ieder geval heel goed.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...