Jump to content

Login werkt niet na update


Recommended Posts

Sinds 2 dagen lukt het mij niet meer in te loggen in de backoffice omgeving van mijn webshop. Vrijdag middag heb ik ene update gedaan van Prestashop, en sindsdien kan ik dus niet meer inloggen met mijn gebruikelijke login en paswoord Als ik vervolgens de button wachtwoord vergeten gebruik, krijg ik geen emails binnen. Test email zijn echter detijds wel ontvangen, dus het zou moeten werken. Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat gebruiker of wachtwoord niet bestaan. Ik heb zelfs geprobeerd in de database het wachtwoord te veranderen, maar ik denk dat de COOKIE_KEY in de setting file niet correct is. Er staan namelijk geen letters en cijfers, maar alleen het woord Cookie_key.... Ik moet het toegang hebben tot mijn backoffice omgeving, dus wil ik graag weten hoe ik dit kan oplossen. Hostnet kan mij hierbij ook al niet helpen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hier het zelfde probleem. 

Na de update kan ik niet meer inloggen in de backoffice want het wachtwoord zou niet meer geldig zijn.

Als ik het wachtwoord reset krijg ik nog de melding "Medewerker bestaat niet of wachtwoord is ongeldig.".

De webshop zelf is helemaal niet meer te bereiken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...