Jump to content

Ik ga met presta stoppen...het lukt niet!


futuresmoke

Recommended Posts

Beste mensen

Ik ben nu al 2 weken bezig om een nieuw aangekocht thema , ter vervanging van het standaard thema in mijn
server / hostingpakket te krijgen.

Niks maar ook helemaal niks lukt...1 grote blamage is het

Naar mijn gevoel alles geprobeerd om modules om te zetten...themas overzetten en vervangen alles maar ook alles .

Iheb 3 ccv shops en realiseer mij direct waarom ik deze heb gekozen lang geleden geen trammelant en simpel.

Maar het lonkte naar meer daarom dat ik rustig aan met presta wilde beginnen.

Maar het lukt niet en doe hier een laatste beroep op de community om mij misschien te kunnen helpen.

eventueel via teamviewer of anything...maar ik snap het niet meer.

Hopelijk kan mij nog iemand uit de brand helpen...anders is het aangekocht thema format c.

Wat een berg ellende.

Gr Jo

Link to comment
Share on other sites

1 begin met een schone installatie

2 het theme wat je hebt gekocht voor welke versie is het 1.5.X  1.6.x  

instaleer de prestashop versie waarin de theme is gemaak de (engine versie  voorbeeld 1.6.4) (erg belangrijk!!) en de modules kun je later updaten naar de laatste versie anders krijg je geheid conflicten.

Vaak gaat de installatie van de theme beter door  eerst de zip bestanden uitpakken en dan via ftp ze in de goede map zetten, theme bestanden in de map themes zetten met map en al

modules in de map modulles ,copieren als alles afgerond de modules activeren, dan pas bij themas de goede selecteren

en bij life edit kun je later nog wat schuiven met de blocks

En je kunt ook de leverancier benaderen om die voor event kleine vergoeding de theme te laten instaleren

mvg frank (rustig blijven en veel koffie drinken als het werkt werkt het goed)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...