Jump to content

produkt pak m2


winock

Recommended Posts

hopelijk kan iemand me een beetje in de richting duwen, ik ben PS aan het verkennen en leren omdat ik waarschijnlijk binnenkort een shop maak voor een bekende, het eerste probleempje waar ik momenteel ben opgelopen is hetvolgende:

 

De shop waarover sprake verkoopt parket en laminaat, mijn bekende wil graag de prijs per M2 vermeld waarbij een pakket meer heeft, vb:

 

Pakketinhoud: 2.131 m²/pak
Basisprijs ( incl. BTW ) : € 12.95 /m²
Prijs per pak van 2.131 m² : € 27.60

 

Nu ben ik een beetje aan het testen en kan natuurlijk als prijs inbrengen 27,60 en men kan het aantal pakken ingeven. Het eerste wat me wat stoort is dat ik heb staan "27,60 € incl. BTW" er staat bv niet "per pak", het geeft een beetje een verwarrend gevoel, het kan ook interpreteerd worden als 27,60€ per m2...

 

is hiervoor een oplossing? kan ik bv een of ander veld toevoegen boven de prijs waar eventuele korte info kan ingevoerd worden?

Edited by winock (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Heb ik nog een volgend probleem gevonden:

 

Basisprijs ( incl. BTW ) : € 12.95 /m²
Prijs per pak van 2.131 m² : € 27.60

 

Wanneer ik dit artikel zou invoegen betekend dit dat op de pagina waar alle producten worden weergegeven de prijs van 27,60 zou staan waarbij het feitelijk 12,95€ als m2 prijs zou moeten zijn, terwijl het niet pro m2 word verkocht maar als pakket van 27,60€

 

is er iemand die me daarbij raad kan geven?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...