Jump to content

Populaire Producten En Nieuwe Producten In Fo


Generaal

Recommended Posts

Beste Forumlezers,

Hoe valt het volgende te regelen..

 

Nu in FO, als je op de tab Populair klikt, komt er 'n aantal willekeurige producten te voorschijn, ik heb de cache al eens leeg gemaakt, de module in en uit geschakeld, maar er komen steeds weer dezelfde producten te voorschijn, en laat dit nu de minst aantrekkelijke producten zijn.

 

Hoe kan ik deze manipuleren, zodat er ook daadwerkelijk 'n random keuze gemaakt wordt?

 

Eveneens met nieuwe producten in de home page tab, welk criterium wordt hier gehandhaafd? Hier kan ik ook geen bijsturing uitvoeren, geen mogelijkheid om 'n toevoeg datum van 'n product nog bij te sturen, daar de toevoegdatum via cvs import heeft plaats gevonden en de datum van de leverancier product toevoeging is gebruikt geweest.

 

Vervelende zaken, die ik wel wens zelf bij te kunnen sturen.

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Beste mdekker, 

logische redenering van je..Nu heb ik wel niets tegen automatische dingen, maar weet jij of je ergens de "nieuw" status van producten nog kan wijzingen, nadat ze via cvs zijn geïmporteerd? Ik weet dat ik er altijd 'n datum heb ingevuld van toevoeging, maar deze datum had ik gehouden van de leveranciers, met 't gevolg dat er nu bij nieuw binnen 'n rits producten staan die me niet verkoopsbevordelijk werken op de landingspage.

Link to comment
Share on other sites

Ok mdekker,

dit lijkt me duidelijk.

Misschien dat ik even iets in 'n cvs bestandje zet, met datum aanpassing, ID en productnaam en dit opnieuw upload..misschien de korte pijn op dit moment.

 

Bedankt voor je advies, mdekker,

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...