Jump to content
  • 0

Problem Z Dodaniem Adresu


D4ni0

Question

Witam, jestem początkującym użytkownikiem presty i mam problem przy próbie dodania adressu przez klienta.

 

Mianowicie, gdy klient próbuje dodać adres pojawia się poniższy komunikat:

 

Podany kod pocztowy jest nieprawidłowy. Należy podać w następujący sposób: 00-000

 

 

Co ciekawe w formatce nie ma w ogóle pola do wpisania kodu pocztowego.

 

Z tego co udało mi się wygooglać w pliku adress.tpl do "post code" przypisana jest wartość "unvisible" i faktycznie znalazłem w tym pliku poniższy fragment kodu:

{if $field_name eq 'postcode'}
                {assign var="postCodeExist" value=true}
                <div class="required postcode form-group unvisible">
                    <label for="postcode">{l s='Zip/Postal Code'} <sup>*</sup></label>
                    <input class="is_required validate form-control" data-validate="{$address_validation.$field_name.validate}" type="text" id="postcode" name="postcode" value="{if isset($smarty.post.postcode)}{$smarty.post.postcode}{else}{if isset($address->postcode)}{$address->postcode|escape:'html':'UTF-8'}{/if}{/if}" />
                </div>
            {/if}

Usunąłem wartość "unvisible", podmieniłem plik na serwerze i nic...

 

Formatka w dalszym ciągu wygląda tak samo, pojawia się ten sam błąd o niepoprawnym formacie kodu pocztowego. Próbowałem również usunąć wszystkie wystąpienia hasła "unvisible" i też nie ma żadnej poprawy. Mam wrażenie, że zmiany które wprowadzam w pliku adress.tpl w ogóle nie mają wpływu na to co jest wyświetlane w przeglądarce.

 

Ktoś jest w stanie doradzić co powinienem jeszcze zrobić?

Czy możliwe że po zmianach konieczne jest założenie nowego użytkownika dla którego to dopiero będzie wyświetalna aktualna formatka dodawania adresu?

 

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment