Jump to content

Autoupgrade Lukt Niet (Blijft Zeggen Dat Directory Niet Bestaat Of Schrijfbaar Is Terwijl Dat Wel Is


Recommended Posts

Ik heb een webshop waar ik bepaald (betaalde) template op wil hebben. Nu werkt deze op 1.6.0.5 op zich wel maar wil updaten naar nieuwste versie omdat het een nieuwe webshop is.

 

Ik heb hem nu draaien al zijn er nog wat kleine dingen die niet helemaal naar mijn zin werken (html code en informatielinks onder)
 

Ik heb de module geinstalleerd alleen hij blijft foutmelding geven zoals printcsreen aangeeft, heb mijn host geinformeerd en ik heb alles op schrijven en lezen gezet (en hun hebben gecheckt voor mij) nu ben ik met amerikaanse helpdesk ook bezig en hun blijven zeggen dat het daar aan ligt) KORTOM IK KOM ZO GEEN BAL VERDER..

 

Ik denk zal eens hier vragen, misschien heeft iemand hier ervaring mee en/of wil deze lieve dame even verder helpen ;) (charmes in de strijd gooien kan nooit geen kwaad he haha)

 

Uiteraard heb ik gegevens voor je (per email) mocht iemand willen helpen.

 

Ik heb trouwens geprobeerd om niewste versie erop te zetten en dan thema maar dan krijg ik hem niet zoals voorbeeld (dat zou wel misschien nog een optie zijn als iemand weet hoe dat allemaal werkt)

 

 

post-1133085-0-22245900-1451319319_thumb.png

Edited by demico (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...