Jump to content

Har I opdateret?


Sarah1101

Recommended Posts

Nej, jeg mistede ikke nogen data,
men alle dine special tilpasninger skal kopieres manuelt efter installationen,
og det er lidt besværligt at huske, hvordan man får det hele med.
Så det tager lidt tid...

I f.eks. Wordpress trykker man bare på en knap eller en link, og vupti - så er hele systemet opdateret.

Efter min mening er denne manglende opdateringsfunktion, en af de allerstørste mangler i PrestaShop.

Jeg tjekkede lige min PrestaShop version på Prospeed.dk, og jeg kører faktisk kun version 1.2.1.
Hvilken version kører du?

Jeg har lige installeret version 1.3 Beta på min egen maskine,
men har ikke rigtigt sat mig ind i de nye funktioner endnu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører også 1.2.1...
Men jeg har ændret SÅ meget. Og er overhovedet ikke sikker på, at jeg kan huske præcis hvilke filer jeg har rettet i.

Det er dumt at installere og begynde at bruge beta, er det ikke? Jeg tænker bare - skal man så ikke opdatere igen, når den rigtige version kommer?

Er det egentlig irrelevant hvilken maskine man installere versionen på?! Eller skal det være den man primært bruger? Det er ikke mig selv der i sin tid har installeret dette nemlig :o)

Link to comment
Share on other sites

Jo, jeg synes det er dumt at installere en Beta, hvis det man har kører fornuftigt.
Du skal igennem hele opdateringsproceduren en gang til, når den endelige version kommer.

Inden jeg opdaterer min rigtige webshop, kører jeg altid opdateringen igennem på min egen PC først.
Dvs. webshoppen komme til at køre på min egen PC, inden jeg opdaterer min rigtige webshop.

Det er ligegyldigt hvilken maskine du installerer PrestaShop på,
men du skal selvfølgelig have installeret en web-server på PC'en først - f.eks. XAMPP.
Ja, nu ved jeg ikke lige, hvor teknisk du er ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...