Jump to content
  • 0

Problem Z Przekierowaniem


Xardas22

Question

Witam. Muszę utworzyć sklep internetowy dla znajomego, a że jestem totalnym laikiem, już na wstępie mam problem. Zainstalowałem preste na hostingu z home.pl, teraz po uruchomieniu strony przekierowuje mnie na stronę serwera, w dodatku sklep jest rozjechany, pomożecie? :) Domena: outlet-sklep.pl

Edited by Xardas22 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Po samym wyborze serwera widać ze jesteś laikiem i że nawet nie przyszło ci do głowy sprawdzić opinie na temat presty i home.pl więc będziesz miał pod górkę. Generalnie nie ma co powtarzać tych topiców które już istnieją wpisz w forumową przeglądarkę home.pl i czytaj, czytaj, czytaj... przyda ci się :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ja tam nie widze nic rozjechanego w sklepie ito, tylko przekierowanie adresu na id home.... a to masz blad wprowadzony w samym sklepie/ustawienia presta (pkt 3). zamiasst tych adresow bezposrendich home wrzuc "outlet-sklep.pl" dla adresu i ssl i / dla url, dalej juz porpawnie przekieruj domene na katalog po stornei panelu home. tuatj niestety, za wiele nie pomoge, bo jak tylko widze panel tego home to juz dostaje goraczki ;) to juz trzeba byc wytrawnym graczem, zeby tam wszystko poustawiac porpawnie. raczej zglos sie do supportu home, jak beda mieli dobry dzien, to podpowiedza dokaldnie co i gdzie ustawic.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Rozjechaną stroną już zająłem się wcześniej. Teraz zmieniłem w panelu presty:

Domena sklepu: outlet-sklep.pl (domena jaka miała być)

domena ssl: serwer1561813.home.pl (zostawiłem bez zmian)

url bazowy: (brak)

i teraz jest ok, mam przynajmniej taką nadzieję. Dzięki wszystkim :)

Edited by Xardas22 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account