Jump to content

[Opgelost] Een Gratis Cadeau Uit Het Winkelwagen-Overzicht Verwijderen Mbv Delete Knop


profoon

Recommended Posts

Ik hen het zelf opgelost.  Werkt redelijk goed, is niet perfect, maar voldoet aan de gestelde eisen.
 
Op deze manier heb ik het gedaan:
 
Kijk in uw thema map en openen "shopping-cart-product-line.tpl"
 
zoek naar:
 
{if (! isset ($ customizedDatas. $ productId. $ productAttributeId) of $ quantityDisplayed> 0) && empty($ product.gift)}
 
en vervang door:
 

 

{if (! isset ($ customizedDatas. $ productId. $ productAttributeId) of $ quantityDisplayed> 0)} {* && empty($ product.gift) *}

 

------------------------------------------------------------------------------

 

Via de winkelwagenregels heb ik verschillende regels aangemaakt (bij acties > verzend een gratis cadeau) voor het geven van een gratis geschenk vanaf een bepaald aankoop bedrag, zoals een cadeau v.a. 50 euro, een ander cadeau v.a. 100 euro  enz....

De klant kan dan een geschenk uit het lijstje kiezen onder de waardebonnenblok. Nu zou het handig zijn als er een delete knop (zoals bij een normaal product) aanwezig zou zijn om indien de klant zich van geschenk vergist heeft deze te verwijderen om zo een ander geschenk te kunnen selecteren.

Ik heb al gekeken in de file shopping-cart.tlp maar kan daar niet direct iets vinden om aan te passen.

 

Heeft iemand enige ervaring met coderen, vermoedelijk moeten er enkele regeltjes in die tpl file aangepast worden.

 

Mvg, Profoon

 

ps: maak gebruik van versie 1.6.1.2

Edited by profoon (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...