Jump to content

Recommended Posts

Beste,

 

 

Waar probeer je de verzendkosten in te voeren? Bij het product zelf of bij vervoerders in je BO?

 

 

maak in je BO verzending/vervoerder een nieuwe vervoerder aan. Pas daar kun je verzendkosten per land etc definiëren.

Vervolgens dien je bij ieder product in je webshop deze vervoerder open te zetten.

 

Lever je bijvoorbeeld alleen aan Nederland en ga je verzenden met TNT, dan kun je TNT aanmaken als vervoerder en de actuele verzendkosten bij ze van de site trekken. 

 

met vriendelijke groet,

 

Michel 

Link to comment
Share on other sites

Beste Michel,
 
Dat heb ik geprobeerd
Ik heb zowel brievenbuspost als doosjes als pakket.
Voor belgie en NL
NL en Belgie apart als zone aangemaakt en gekoppeld.
 
Vervolgens bij product de vervoerders geselecteerd en dan nog krijg ik bij bestelling dat er geen vervoerder beschikbaar is en dat de verzending gratis is.
Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van.
 
met vriendelijke groet,

Annemieke

Link to comment
Share on other sites

Hoe maak je een nieuwe vervoerder aan ?
•Klik op "Nieuwe toevoegen".

•Vul de velden in en klik op "Opslaan".
•U moet een prijs- of gewicht reeks vaststellen waarvoor de nieuwe vervoerder beschikbaar zal zijn. Klik bij het "Verzendingen" tabblad op "Prijs reeksen" of op "Gewicht reeksen".
•Klik op "Nieuwe toevoegen".
•Selecteer de naam van de vervoerder en definieer een prijsreeks of een gewichtsreeks. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een vervoerder beschikbaar te maken voor gewichten tussen 0 en 5 kilo. Een andere vervoerder kan een reeks hebben tussen 5 en 10 kilo.
•Klik als je klaar bent op "Opslaan".
•Klik op het "Vervoerders" tabblad.
•U moet de tarieven die voor deze vervoerder worden toegepast nog kiezen. Selecteer onderaan de pagina, in de "Tarieven" sectie, de naam van de vervoerder.
•Geef voor elke zone een prijs op. Klik op "Opslaan".
•U bent gereed ! De nieuwe vervoerder zal nu aan uw klanten worden weergegeven.
 
Heb je hier iets aan?
Staat zo bij mij in B.O. Beheersysteem > Shipping > Carriers
Met welke versie werk je?

Edited by hennyw (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Ik werk met 1.6.1.2. Wat ik ook doe ik krijg die verzendkosten er niet in :( .

 

Ik heb mijn vervoerders erin staan ook bij de producten en nog wordt er weer gegeven geen vervoerder om te selecteren keer terug en verander uw winkelwagen.

 

Groetjes,

 

Annemieke

Link to comment
Share on other sites

Hier 'n vraagje i.v.m. het toekennen van vervoerders aan producten, specifiek van leveranciers.

Ik had in de aanloop 1 vervoerder aangemaakt, voor B en NL.

 

Nu heb ik 'n nieuwe leverancier, dewelke andere verzendopties hanteert, intussen zo'n 1000 producten die nu door de vorige vervoerder worden bezorgd.

Heeft iemand 'n idee, hoe ik die 1000 andere producten niet handmatig aan de andere vervoerders ga moeten toekennen, 1 voor 1 aanpassen lijkt me geen optie.

Hier hadden ze wel 'n bulk optie mogen voor toekennen.

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En nog steeds werkt het niet

Ik heb verschillende vervoerders aangezien sommige producten voor een brievenbusdoosje kunnen maar een ander formaat van het zelfde producten moeten in een pakket.

Ik heb nu alle vervoerders op doosformaat gezet van het pakket.

Echter ik krijg nog steeds geen vervoerder te zien wat ik ook doe hij blijft op gratis verzenden staan.

Wordt er helemaal gek van!.

 

Wat kan ik doen om dit op te lossen zodat ik mijn vervoerders die gekoppeld zijn aan het magazijn zichtbaar worden en geselecteerd door de klant

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...