Jump to content

Aktualizace počtu kusů


Zdeněk

Recommended Posts

Ahojík... Můj dodavatel spustil xml a css soubory pro své klienty jako jsem já.... Chěl bych z těchto souborů nějak provést jen aktualizaci množství kusů na skladě...
Dodavatel tam má ale i produkty, které nenabízíme...ty bych chtěl vynechat,....
To znemená, že bych to potřeboval udělat tak aby se podle kódu zboží pokud by byla shoda....aktualizoval počet kusů na skladě...
Tak a teď mi poraďte jestli takového něco je či ne...A pokud ne...kolik by to stálo...Děkji

Link to comment
Share on other sites

Nejsem programátor, ale asi bych šel nejprve cestou nejjednoduchší:
pokud máš script, který importuje xml od dodavatele, tak si vytvoř jeho kopii s jiným názvem a v něm vymaž všechny položky, kromě ID produktu a STAVU...A máš to zadarmo, pokud to takto můžeš udělat :-)

Samozřejmě nejprve zálohuj databázi, bez tohoto kroku to raději ani nezkoušej ;-)

Link to comment
Share on other sites

A to je tak těžké?
V tabulce *CSV si vykopej řádky s produkty, které prostě neprodáváš, ostatní importuj. Pakliže to importuješ kompletně, obrázky doházíš již do obsažených dat přímo v shopu. Cesty k obr. pak přetáhneš do Presty k souboru *CSV pro pozdější import dat, např. změna dph, jmen položek ap.

Nechápu,
proč bys chtěl aktualizovat stav kusů skladem - se stavem kusů skladem u výrobce, resp. u dodavatele? To je trochu zcestné a nelogické řešení. Hlídání kusů skladem, ti Presta dělá sama! Nastav si jen hodnotu pod kterou nesmí minimální počet skladem spadnout, vygeneruje se pak e-mail a odešle se info: Bylo dosaženo minimálního počtu kusů skladem, prosím, objednejte nové zboží... ap. Je jedno, jaxi to nastavíš!

Link to comment
Share on other sites