Jump to content

Mange Indkøbskurve Men Ingen Ordre


KBGSHOP

Recommended Posts

Men når der ligger 50 - 75 kurve hver dag i gennemsnit så må de jo være interessante nok og priserne ved jeg ligger i den lave ende i forhold til andre.
Og de mange kurve der bliver efterladt er noget der først er kommet efter sidste prestashop opdatering  

Link to comment
Share on other sites

Hej 

 

Det har jeg skam også gjort ! Men ingen fejl der ! Den kommer både med bekræftelse og spørge om nem id osv uden problemer 

Spørger om Nem ID osv? Hvad betyder det?

 

Har du holdt besøgstal og bevægelsesmønster (Google Analytics) op mod efterladte kurve?

Er der overensstemmelse i antal besøgende og forladte kurve? Det er vigtigt, du ikke bare tager shoppens egen statistik for gode varer.

Kan det være søgebots, der lægger varer i kurven - således at du har et falsk billede af det reelle antal besøgende vs. efterladte kurve?

 

Ellers tænker jeg - og det skal tages som konstruktiv kritik - ikke et angreb:

 

  • Dine handelsbetingelser er ikke gyldige for dansk nethandel - du har ikke ret til at fratrække 20% hvis en kunde returnerer en vare. Det ville for mig være en total turn-off og få mig til at finde en anden shop.
  • Du mangler oplysninger i dine handelsbetingelser - der kom nye regler sidste sommer, hvor du bl.a. skal oplyse, hvor længe firmaet har eksisteret, at kunden får hele beløbet refunderet minus omkostninger til returfragt, med mindre du dækker denne også osv. osv.
  • Det ser ikke ud til, at du modtager dankort - selv om kun ca. 7% har et rent dankort, så skaber logoet genkendelse og tryghed, hvis du kun har betalingsaftale med Yourpay (og de har droppet indløsning af Dankort (?) jeg er er holdt op med at følge med i, hvad de kan/ikke kan - så kan det også være medvirkende til manglende troværdighed.
  • Hvad er ekstra betaling til 1 kr. hvor der ikke er noget billede på forsiden?
  • På forsiden ser jeg en reklame for, at man kan få en gratis webshop - hvordan hænger det sammen med, at jeg er ved at købe tøj? Hvem er din kundegruppe?
  • Der er noget med sprogbrug - bl.a. mange udråbstegn
  • Priserne er lidt "skæve" for en shop, der sælger tøj. Hvorfor koster jakken 448,75 og ikke 449,00 som det er mest normalt med tøj (eksempel)
  • Navnet KBGshop (er jeg endt hos en russer?) Jeg har læst det mange gange nu - hver gang som KGB ;-)

 

Det kunne jeg finde på 5 minutter - dine kunder skal ikke støde på mange ting, de undrer sig over, før de er videre.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...