Jump to content

Truncate produkt tekst ligesom kategori tekst


Allan - Fungadgets.dk

Recommended Posts

Er der en der ved om det kan lade sig gøre at lave samme trick med produkttekster, som prestashop gør med kategoritekst.

Altså lave en "Vis mere" når man har skrevet f.eks 320 tegn.
Jeg ønsker KUN at benytte den korte produkttekst (pga. mit design), men når jeg så skriver meget tekst, bliver "Køb" knappen skubbet langt ned på siden. Derfor vil jeg gerne skjule noget af teksten, og så give kunden mulighed for at folde den resterende tekst ud, hvis de ønsker at læse det.
Altså på samme måde som en standart kategori :)

 

Håber det giver mening :D

Link to comment
Share on other sites

Det kan det sikkert - prøv at tage udgangspunkt i koden i category.tpl som findes under dit theme.

 

Men du skal lige være opmærksom på, at det er temmelig skidt for SEO at pakke tingene væk, for de bliver ikke længere læst af søgemaskinerne - og dermed ikke indekseret. Og da tekst og indhold er vigtig for SEO, er det nok ikke en løsning, jeg ville vælge. Overvej i stedet, om noget af teksten bør flyttes ned under mere info?

Hvis det er fungadgets der er tale om, kunne du jo også overveje et design som udnytter pladsen bedre (bredere indholdsområde), så der dermed naturligt bliver mere plads til tekst.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...