Jump to content

[Løst] How to resize the product thumbnails shown on home on an ipad


JohnH

Recommended Posts

Hi all,

 

Prestashop version 1.6.1.2

default-bootstrap

 

some of the words under the thumbnails are to long to be shown properly on my ipad.

The word is simply cut short.

I don't have this problem on pc or mobile device. Also, I noticed that the thumbnails on my 4,8" mobile are actualy larger than those shown on the ipad.

This seems to be the problem as the thumbnails on the ipad are a bit too small for some of the longer words to be shown underneath it.

I have tried changing the size of both cart_default and small_default under images in backoffice but that didn't solve the problem.

Can anyone tell me where to change the size of these thumbnails used on ipad?

 

Thanks

John

 

Edited by JohnH (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Min fejl, jeg havde ikke set at jeg postede i det danske forum.

Siden er perfektpris.dk

Når jeg går ind på siden på min ipad og scroller ned er der bl.a. et produkt der hedder kernehusudstikker, men på ipad kan man kun se kernehusudstik (og så er resten klippet væk).

Så hvis der er en der kan fortælle mig hvordan jeg gør de miniaturebilleder der bliver vist lidt større vil det være en stor hjælp for så tror fint at teksten nedenunder passer.

Ingen problemer på pc og mobil. På mobilen er miniaturebillederne også større end på ipad af en eller anden grund.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke billederne, der problemet. Det er ordet Kernehusudstikker, der ikke er plads til i titlen. Som du kan se, er der ingen problemer med Mobil multiholder med klemme, som blot skrives over flere linjer. Så hvis det kun er denne ene vare, der driller, er langt den nemmeste løsning at dele ordet, eller omskrive det til Udstikker til kernehuse - så står det garanteret fint.

 

Alternativet er, at du skal rettet i themet enten css eller .tpl for at ændre på stylingen af visningen

 

For som det er nu, vises tekst, der er for lang ikke:

 

ul.product_list .product-name {
    display: inline-block;
    width: 100%;
    overflow: hidden;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...