Jump to content

Module verzending wijzigen Buitenlands (Pools) naar Nederlands.


Recommended Posts

Met mijn Poolse vriend heb ik een webshop op zijn domein opgezet. Bij de update naar Prestashop 1.6.1.1 is er iets misgegaan. Prestashop heeft waarschijnlijk op basis van het Poolse I.P. adres de verzendmodule op verzending vanuit Polen gezet. Ik heb geprobeerd handmatig PostNL in te voeren en verzendzones te wijzigen, maar stuit op problemen met Brievenbuspakjes.

Is het mogelijk alleen de verzendmodule naar Nederlands te updaten? De rest functioneert goed.

 

Link to comment
Share on other sites

niet echt te updaten

het is een kwestie van vervoerder aanmaken en daaronder de verschillende verzend methodes ( op gewicht werkt met enveloppen het beste )

je maakt dus een vervoerder voor envelop

vervoerder voor pakket tot 10 kg

vervoerder voor pakket tot 30 kg enz 

Link to comment
Share on other sites

Nee, Presta shop heeft ook alle landen in het pools ingevoerd en de verzendzones voor Polen, die anders zijn dan voor Nederland.

De server staat in Polen, mijn domein naam decazo1.com staat in Nederland geregistreerd

Ik krijg wel de melding:

 

You are currently connected under the following domain name www.decazo1.jasekgroup.pl
This is different from the domain name set in the "SEO & URLs" tab. If this is your main domain, please change it now.

De URL is

Shop domain decazo1.com
 
SSL domain   decazo1.com
 
 

 

er is Base URI /     ingevuld.

Edited by decazo1 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...