Williams Bod Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Jag har satt upp avancerad lagerhantering och när jag försöker lägga en order i shoppen som kund så går det bra enda fram till Leverans i ut checkningen. då får jag: Inga leverantörer tillgängliga. Om jag sedan stänger av avancerad lagerhantering fungerar mina transportörer som de ska och jag kan välja leverans sätt! Alla omfång, vikter zoner etc är rätt för att jag kan göra checkout utan avancerad lagerhantering igång! Om jag slår på avancerad lagerhantering så fungerar inte produkter med manuell lagerhantering heller! Hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Hej! Det vore ju bra om du kunde berätta vilken version av Prestashop du har! Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Williams Bod Posted October 30, 2015 Author Share Posted October 30, 2015 Oj va slarvigt av mig, jag kör 1.6.1.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 (edited) Hej! Det är lungt. En välkänd bugg som idag är fixad med Prestashop 1.6.1.2 Du kan ladda ner den här: https://www.prestash...lopers-versions Hälsningar MacRoy Edited October 30, 2015 by MacRoy (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Källans Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 (edited) Hej MacRoy! Jag har samma problem i 1.6.1.18 Det löste sig med rätt inställningar. ;-) Edited June 1, 2018 by Källan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts