Jump to content

(Opgelost) Keuze op Presta shop


skigek

Recommended Posts

Beste,

 

Wellicht heb ik hem verkeerd gepost mijn excuses hiervoor...

 

Ik heb een wegschop " CacheWinkel.nl"  echter een shop gebouwd met Magento technisch mooi maar krijg ons logo

er niet op een nette manier meer in op aanraden van een klant wil ik gaan overstappen op PrestaShop

 

Een aantal vragen:

- klopt het idd dat het NLtalen pakket standaard wordt mee geïnstalleerd dat ik hem alleen " Dutch" hoef te selecteren?

- Mijn Ideal API van Mollie kan ik hier gewoon integreren ?

- worden de updates automatisch bijgewerkt of moet ik net als bij Magento maandelijks een update bestand downloaded en uploaded op de server?

- Zijn er Templates verkrijgbaar?

 

Pfffffft wat een vragen sorry maar hoop dat iemand me enigszins wat antwoorden kan verschaffen

 

wil graag een shop in het NL opzetten heb eigen webruimte, wil dus geen kant en klaar zoals seo-shop  of iets dergelijks

 

www.cachewinkel.nl

 

Superbedankt voor eenieder die me enigszins wilt helpen

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Als aanvulling op de uitleg van Mdekker 

 

je kan eventueel een ""test"" prestashop naast de oude shop zetten , bv in een subdomein hiermee kan je dan bv eea alvast voorbereiden

zo hoef je geen omzet te missen , is je nieuwe shop klaar haal je de oude shop weg en zet je de nieuwe shop ervoor in de plaats 

succes

Link to comment
Share on other sites

mijn oude shop welke was opgebouwd met magento is gecrached en ben alles kwijt ca 2k artikelen dus ben weer terug bij af en ben nu enigzins huiverig voor

magento wil ons logo wat je nu ziet (90x175) maar dan groter (90x800) bijv   deze is zo iel en kan weinig statische nfo in

 

dus er naast zetten heeft geen zin dan bouw ik hem meteen op, mocht het eea niet lukken met het logo kan iemand dan daarmee even helpen als de basis maar staat...?

 

 

 

Presta shop geeft iig een veel stabieler gevoel

Edited by skigek (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

mijn oude shop welke was opgebouwd met magento is gecrached en ben alles kwijt ca 2k artikelen dus ben weer terug bij af en ben nu enigzins huiverig voor

magento wil ons logo wat je nu ziet (90x175) maar dan groter (90x800) bijv   deze is zo iel en kan weinig statische nfo in

 

dus er naast zetten heeft geen zin dan bouw ik hem meteen op, mocht het eea niet lukken met het logo kan iemand dan daarmee even helpen als de basis maar staat...?

 

 

 

Presta shop geeft iig een veel stabieler gevoel

Dat is balen ! stond niet vermeld in je eerste post dus vandaar ik dacht dat deze nog draaiende was..

maar heeft je hoster geen backup ? normaal hebben hosters dagelijks een back up van de server ,,

 

op zich kan je goed spelen met het logo -> template waarin je de gewenste logo formaat goed kwijt kunt 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...