Jump to content

[Opgelost] Ik Krijg Een Foutmelding Bij De Inlogpagina


Frits van Leeuwen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Als ik op de Front End probeer in te loggen, krijg ik de melding op de pagina.

 

Notice: Use of undefined constant _RIJNDAEL_KEY_ - assumed '_RIJNDAEL_KEY_' in /home/id787913/domains/powerballkracht.nl/public_html/modules/referralprogram/referralprogram.php on line 324

Notice: Use of undefined constant _RIJNDAEL_IV_ - assumed '_RIJNDAEL_IV_' in /home/id787913/domains/powerballkracht.nl/public_html/modules/referralprogram/referralprogram.php on line 324

 

Dit moeten mijn bezoekers dan ook hebben. Dus wie weet hier een oplossing voor? Anders dan de debug uit zetten?

 

Vriendelijke groet,

Frits van Leeuwen

 

 

Edited by Frits van Leeuwen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Stefand, bedankt voor je reactie.

 

Makkelijk gezegd een programma nakijken, maar ik beheers geen PHP. Dus dat wordt hem niet. Als ik weet wat ik hoe moet veranderen is dat geen probleem.

 

Eerst zal ik kijken of het probleem nu weg is. (nu is het diep in de nacht, dus dat doe ik op een later tijdstip.) Ik heb nu de debugger uit staan, dus zie ik dat niet meer. Mocht ik het probleem nog bestaan, dan zal ik je aanwijzingen verder nog gebruiken. Ik laat hier in het forum weten wat het resultaat is.

Link to comment
Share on other sites

Het probleem is er nog steeds. Maar alleen als ik het "klanten referentie programma" inschakel.

Ik weet niet hoe ik settings.inc.php kan controleren, daarom heb ik het bijgesloten(met x-tekens het een en ander gemuteerd voor de veiligheid.

 

<?php
define('_DB_SERVER_', 'localhost');
define('_DB_NAME_', 'idxxxxxx_xxxx1');
define('_DB_USER_', 'idxxxxxx_xxxx1');
define('_DB_PASSWD_', 'xxxxxxxxxxxx');
define('_DB_PREFIX_', 'xxxx_');
define('_MYSQL_ENGINE_', 'InnoDB');
define('_PS_CACHING_SYSTEM_', 'CacheMemcache');
define('_PS_CACHE_ENABLED_', '0');
define('_COOKIE_KEY_', 'xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx');
define('_COOKIE_IV_', 'xxxxxxxxxx');
define('_PS_CREATION_DATE_', '2014-04-14');
define('_PS_VERSION_', '1.6.1.1');
define('_PS_DIRECTORY_', '/');
 

Edited by Frits van Leeuwen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Even kort samengevat: als je de referral program module uitzet is er niets aan de hand?

 

In de settings.inc.php staat niets m.b.t. de RIJNDAEL key. In de module kom ik ook niets tegen over een key.

 

m.b.t. de volgende fout modules/referralprogram/referralprogram.php

 

kom ik deze oplossing tegen: "In my domain configuration I deactivated the PHP safe mode using che Plesk control panel. Now it looks working correctly. I hope I didn't damaged something else....."

 

Nog een edit: Rijndael heeft betrekking op het algoritme te vinden bij: Advanced Parameters --> Performance.

Edited by annoklar (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...