Jump to content

(Opgelost) Doorstreepte prijs in winkelwagen


JoelleV

Recommended Posts

Na het toevoegen van maten bij attributen, het maken van combinaties voor 1 artikel (S/M + L/XL), krijg ik steeds een doorstreepte prijs in mijn winkelwagen. De ene prijs is doorstreept en er staat een nieuwe die eigenlijk hetzelfde bedrag is.

Aanbieding staat uitgevinkt, maar het lukt maar niet om die doorstreepte prijs weg te krijgen..
Als ik de combinatie weghaal, en alles aanpas zoals ervoor, blijft deze prijs doorstreept.

post-1105323-0-59285400-1443691590_thumb.jpg

Edited by JoelleV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Euuhhh...

De enige optimalisatie die ik zie is "appache optimaliseren". En die staat uitgeschakeld. 

Tenzij het gaat over de html minimaliseren. Die is ook uit.


Er moet ergens iets verkeerd zijn, want mijn bezoekersaantallen zijn ook niet zichtbaar terwijl ik weet dat er zijn....

 

 

 

post-1105323-0-69998000-1444157739_thumb.jpg

Edited by JoelleV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Er werd mij verteld dat bezoekersaantallen gelijk is aan het aantal visites. Intussen ben ik er achter dat dit niet kan kloppen. 

 

Had graag geweten hoeveel bezoekers de website heeft. Maar dat moet ik dus nog uitpluizen.

Link to comment
Share on other sites

Neen, (nog) niet. 
De technische kant van de shop werd voor mij gedaan. Ik las daarstraks via de zoekfunctie hier iets over Google Analytics. Maar volgens wat ik begreep, moet er een tekst ge-copy/paste gedaan worden naar een plek waar ik dus geen toegang tot heb... Verder ben ik nog niet geraakt met uitzoeken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...