Jump to content

API koppeling beslist winkelmandje


Recommended Posts

Wie o wie weet een developer die een simpele API koppeling kan opzetten tussen Beslist.nl en Prestashop 1.6.1 voor voorraad en prijs. Dit is namelijk buiten de content feed ( welke we al hebben ) een vereiste om te kunnen verkopen met dit model op beslist.nl. 

 

Ten tweede zou er dan , vanwege groot succes, óók een order API koppeling gewenst zijn :-)

 

Zal niet de enige zijn die hier mee bezig is ?

Edited by Y'ce (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Dat is fijn! Wat belangrijk is dat ik geen gebruik maak van de voorraadbeheer omdat ik veel producten die ik verkoop direct bij de importeur haal waar ik elke dag kom dus als er een bestelling is ga ik het halen. Bij de producten die uitverkocht zijn en een levertijd hebben geef ik dat aan bij de korte omschrijving, bijvoorbeeld "LET OP: 1 WEEK LEVERTIJD".

 

Misschien is het handig dat bij een afwijkende levertijd dit handmatig per product kan worden ingesteld.

Link to comment
Share on other sites

Ik hou me ook aanbevolen! 

@Robby1

 

volgens mij kan je dat in de feed die er ook bij hoort ingeven. Ik heb nu een test lopen bij Koongo, en daar kan je dit handmatig toevoegen in de feed. Dus voorbeeld: meeste artikelen op voorraad dus direkt leverbaar, artikel wat op 0 staat kan je dan een standaard levertijd meegeven. Als je geen voorraadadministratie houd, maar wel direct kan leveren kan je ook de voorraad artikelen op bv 10.000 in je backoffice plaatsen.

 

Maar ik houdt me aanbevolen voor die module. Heb nu een startersaccount, maar wil de overstap ook maken naar een winkelwagen account waarbij dit verplicht is.

Beslist heeft volgens mij wel documentatie waar alles aan moet voldoen. Ik heb in ieder geval de handleiding voor de eindgebruiker even toegevoegd.

 

PS. Ik doel met name op de order koppeling, want die is voor een winkelwagen account verplicht.

XML-Manual BVB 2015.pdf

Edited by baarssen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb de module af: http://addons.prestashop.com/en/23733-beslistnl-shopping-cart-integration.html

 

Ook is er een documentatie website beschikbaar op http://www.werkaandewebshop.com/beslistcart-docs/

 

De module bevat ook een productfeed bestand, maar die is wel erg beperkt. Het is wellicht handiger om het (voor nu) via externe diensten te blijven doen.

De Order API en Shopitem API moet je met behulp van Beslist opzetten. Ik hoop dat de documentatie website helpt, anders ben ik natuurlijk beschikbaar om enige support te leveren (graag via het addons contactformulier of via mail).

Link to comment
Share on other sites

Ik maak nu een kleine maand gebruik van het winkelwagentje-account bij Beslist.nl via een abonnement bij een feed-provider maar de verkopen vallen erg tegen en ga waarschijnlijk binnenkort weer stoppen want het is geen succes maar bedankt voor het aanbod.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Module werkt prima, als er een goede feed mogelijkheid in de module ingebouwd kan worden(zit al wel een eenvoudige bij in, maar die kan de feed van een externe partner nog niet evenaren) wordt het wel interessant, ook bij weinig aantallen in verkoop. Je schakelt hier dan een feedabonnement mee uit waardoor de vaste kosten tot 0 worden gereduceerd. Ik begreep dat de module ontwikkelaar bezig is om hier iets voor te ontwikkelen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...