Jump to content

[Opgelost] Klant krijgt foutmelding tijdens het bestelproces


nayonowe

Recommended Posts

Ik heb al een tijdje last van verlaten winkelwagens. Nou ben ik er sinds vanavond achter gekomen dat ik wellicht een fout gevonden heb.

 

Een klant gaat bestellen via de OPC module van Presteamshop. Als alle velden zijn ingevuld en de klant drukt op kassa komt er de foutmelding:

An internal error has accorred. Please inform the adminstrator of the store, thank you.

 

In de backend zie ik geen nieuwe bestelling of gast/klant. en de klant kan simpelweg niet bestellen.

 

Ik heb de cache bestanden al verwijderd (handmatig en via het menu)

 

Hoe kan ik zien wat er fout gaat? Ik heb vandaag nog wel 10 bestellingen gehad, zelfs 5 binnen 10 minuten en dat 15 minuten voor de fatale fout.

 

Ohwja, ik heb dit zelf ook getest met IE en Chrome en met diezelfde klant gegevens gaat het ook bij mij fout.

Met mijn eigen gegevens gaat het wel weer goed :(

 

Versie 1.6.0.14

Link to comment
Share on other sites

Heb je false op true gezet en weer geupload naar je hosting ?

Geef eens de url kijk ik vanavond even

 

Zekers! die handleiding is zo duidelijk als wat dus dat ik zelfs nog begrijpen ;-)

 

Ik denk dat ik het probleem al gevonden heb.

 

Wanneer een klant of gast registreert met met een naam waar een aanhalingsteken in is verwerkt krijg je de foutmelding.

Is hier een oplossing voor?

 

Edit: ik heb de vraag ook gesteld in het Engelse gedeelte

Edited by nayonowe (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Het probleem is opgelost. Het probleem zat in de OPC van presteamshop. Ik heb van hun inmiddels een update doorgekregen en het probleem is verholpen.

misschien handig om deze updateof link hier te delen , mochten er meer mensen problemen mee hebben (bij was er helaas nog niks van bekend dat er een probleem mee was)

indien je niet weer hoe dit bestand te plaatsen kan ik je per PM mijn email adres geven

 

zal het topic als opgelost zetten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...