Jump to content

[Opgelost] Wel of geen one page checkout kopen


nayonowe

Recommended Posts

Momenteel maak ik gebruik van de one page checkout welke standaard is ingebouwd in PS 1.6.0.14

 

Nu heb ik 4 á 5 bestellingen per week waar het huisnummer niet is ingevuld.

 

Nou zit ik te denken of ik een betaalde one page checkout moet kopen waar deze is ingebouwd, tenminste ik neem aan dat dit bestaat....

 

Ook moet ik zeggen dat het mij veel beter staat dan de standaard versie waarbij je veel moet scrollen.

 

 

Hoe is jullie ervaring hiermee en wat bevelen jullie eventueel aan?

Edited by nayonowe (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Is meer een persoonlijke smaak / kwestie

 

Wat betreft het huisnummer

Via de vertalling wijzig je gewoon adres in

Adres en huisnr

Of van adresregel 2 vertaal je naar huis nummer

 

Soms moeten mensen herinnerd worden :-)

Ik had deze oplossing ook al gezien inderdaad! Ook hoe je het veld verplicht kan maken, maar hoe zit het dan met updates..... Kan je weer eea aanpassen?

Link to comment
Share on other sites

dit is afhankelijk van de updates of er ook taal vervangen wordt maar dit is niet heel vaak voorgekomen

en of je dan eea weer aan moet passen om het een verplicht veld te laten worden is ook afhankelijk welke bestanden geupdate zijn / word.maar verwacht nu met V 1.6 niet dat die benodigde bestanden overschreven worden

Link to comment
Share on other sites

Het zal zeker een persoonlijke smaak zijn maar de standaard OPC vind ik zelf niet echt overzichtelijk.

Het probleem van het huisnummer is met een OPC module eenvoudig op te lossen (als je de goede hebt B) ).

Met een OPC module kun je het hele betaalproces configureren zoals vertalingen en verplichte velden. Maar ook vervoerders en verschillende verzendopties.

 

Een nadeel van een aangekochte module in de addons store is dat je moet betalen voor updates maar meestal werkt een module gedurende de hele reeks 1.5.x / 1.6.x

Link to comment
Share on other sites

Het zal zeker een persoonlijke smaak zijn maar de standaard OPC vind ik zelf niet echt overzichtelijk.

Het probleem van het huisnummer is met een OPC module eenvoudig op te lossen (als je de goede hebt B) ).

Met een OPC module kun je het hele betaalproces configureren zoals vertalingen en verplichte velden. Maar ook vervoerders en verschillende verzendopties.

 

Een nadeel van een aangekochte module in de addons store is dat je moet betalen voor updates maar meestal werkt een module gedurende de hele reeks 1.5.x / 1.6.x

Nou idd, ik kan me inderdaad gaan verdiepen in het aanpassen van de OPC, maar zoals ik al eerder aangaf is het scrollen ook niet wat.

 

Dat er betaald moet worden voor een update, tja zullen de kosten denk ik ook wel niet zijn... Ik ga me eens verdiepen in de store. Nog tips  ;) ?

 

Edit: Zit me net te bedenken..... Moet ik nog rekening houden met Mollie?

Edited by nayonowe (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Er zijn er genoeg te vinden.

http://addons.prestashop.com/nl/search.php?id_category=2&search_query=one+page+checkout

Bekijk ook even de functies als er een back office demo aanwezig is.

 

Zelf deze meerdere malen gebruikt.

http://addons.prestashop.com/nl/checkout/8503-one-page-checkout-ps-easy-fast-intuitive.html

Vrij veel mogelijkheden om in te stellen. Responsive op mobile zag er gewoon goed uit (bijna 50% bezoekers komt tegenwoordig mobiel binnen)

 

Mollie Sisow, andere betalingsmethoden en verzendopties werken allemaal verder zoals het hoort.

 

Succes.

Edited by Erik G (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Zelf deze meerdere malen gebruikt.

http://addons.prestashop.com/nl/checkout/8503-one-page-checkout-ps-easy-fast-intuitive.html

Vrij veel mogelijkheden om in te stellen. Responsive op mobile zag er gewoon goed uit (bijna 50% bezoekers komt tegenwoordig mobiel binnen)

 

 

 

Deze had ik inderdaad ook al gevonden, maar dan via de website van de maker zelf....

Toch besloten deze aan te schaffen. zeer duidelijke module die zoe makkelijk in te stellen is dat je werkelijk bijna alles zelf kan fixen!

 

Allen thnxs voor de hulp!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...