Jump to content

Kan kun bestille 'default' vare i ordremodul


OceanShop

Recommended Posts

Jeg troede, at jeg var klar til at gå i luften med min nye prestashop, men nu er jeg løbet ind i et problem.

Jeg har et produkt, som findes i 5 forskellige farver, men uanset hvad jeg vælger, når jeg logger ind som kunde, så kan jeg kun bestille den farve, som er valgt som 'default combination' i BO under attributter.

Hvad gør jeg galt, nogle forslag ?

Vh. Morten

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man jo passe på med at sige, at man er sikker på noget som helst ... Men jeg er ret overbevist om, at jeg har lavet attributterne korrekt.
Jeg har en fornemmelse af, at løsningen skal søges i noget JavaScript, jeg har fundet følgende 'bug' beskrivelse, som jeg ikke rigtigt forstår, se følgende link: http://www.prestashop.com/bug_tracker/view/2947/
Jeg ville være taknemmelig, om du ville 'tolke' den for mig, og give mig et vink om, hvad jeg kan gøre for at afhjælpe problemet.
Vh. Morten

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan fint tilføje alle slags produkter fra din side, den bug der er nævnt der er når javescript er slå fra på computere lokalt. Det kan være det er slået fra på din computer.

Jeg kan derimod ikke komme ind i kurven overhovedet. Siden kan ikke vises får jeg.

Link to comment
Share on other sites

Tak for din tilbagemelding, jeg har imidlertid fået løst problemet, med hjælp fra en anden god kollega i dette forum ...... Problemet er en 'bug', der opstår når man aktiverer V1.1 compatibility i Prestashop V1.2, det giver javascript fejl, som ødelægger sidens funktionalitet (attributter, ajax cart mv.).

Jeg valgte den nemme løsning, at slå V1.1. compatibility fra - men en mere gangbar løsning kan findes i følgende link:

http://www.prestashop.com/forums/viewthread/43675/configuring___using_prestashop/bug_fix_when_turning_on_v1_dot_1_theme_compatibility

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...