Jump to content

TAX på produkter? Hvordan gør i?


niddo

Recommended Posts

Hej.

Når jeg sætter et produkt til salg står "Tax" på 4% på produkterne. Jeg vil lige høre hvordan i har gjort når i sælger i danmark? Har i sat tax på 25% Hvordan?

Og folk der sælger til udlandet, USA osv. Har i sat tax på f.eks. 4% til usa og andre til de andre lande. eller gælder den kun i det land man sælger fra?

Og så ville jeg lige høre det om det hele i forhold til bogholderi, hvordan gør i der? mvh

Link to comment
Share on other sites

Nu skriver du ikke, hvilken version (læs gerne retningslinjer for forum på forsiden). Men normalt når man installerer shoppen gennem f.eks. One-click install, får man mulighed for at angive land, hvorfter installationen selv finder ud af at installere dansk moms på 25%

 

Ellers har du mulighed for at installere den danske lokalitespakke. Vælg Lokalisering - Lokalisering og vælg Danmark i drop down, sørg for at "Download pack data" står til ja

 

Se også PrestaShops egen dokumentation: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Tax+Rules

 

Bogholderi er ikke rigtig relateret til PrestaShop som dette forum handler om, men du kan helt sikkert finde en masse om det på amino.dk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...