Jump to content

Massor med problem med Prestashop tema!


Recommended Posts

Hej jag har installerat prestashop, har lagt till nytt tema och kommit åt filerna via filezilla. Men sen kommer jag inte längre. Jag loggar in i butikens back-office, men sen kan jag inte göra så mkt, kan inte ändra ngt förutom att lägga in produkter, kan inte fixa mobilanpassning som ser konstig ut, kan inte ändra typsnitt eller ngt.

 

Har ngn en aning om vad som är fel?  Har eggs-handbag och accessories temat. Jag ska få hjälp på onsdag kväll, men hinner ngn svara innan dess så vore det tacksamt för jag sitter som ett frågetecken här..Trist de ska göra det så krångligt och inte skriva en bra manual.. (har hittat till en manual men den verkar inte stämma..)

MVH Karro

Link to comment
Share on other sites

Hej, och tack för svaret- vi kom mycket ritigt på att temat inte var kompatibelt med senaste prestashop versionen, jag tänkte inte på det, är lite ny på detta.

 

Nu sitter jag och tittar på nytt tema och jag tar tacksamt emot alla tips jag kan få så jag får ett bra tema som jag kan använda mig av. Funderar lite på temat Maxima från prestashop addons som jag gillar lite: http://addons.prestashop.com/en/apparel-shoes-templates/20077-maxima-1-6.html

 

MVH Karro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...