Jump to content

Opties bij het aanmaken van producten weghalen


Diamondboy21

Recommended Posts

Is het mogelijk om in de back office bepaalde opties bij het aanmaken van nieuwe producten uit te schakelen? als ik een product bijvoorbeeld uitschakel krijg ik redirect opties dit wil ik graag uitschakelen en ik wil ook dat ze altijd zelf kunnen kiezen of ze wel of niet de prijs willen laten zien nu kan dat alleen als het vinkje mogelijk om te bestellen aan staat en ik wil ook bij prijzen prioriteitsmanagement weghalen etc.

Ik had het zelf geprobeerd door de code te zoeken en voorzichtig uit te schakelen (uitgecomment) alleen elke keer als ik dat deed was de optie weg maar kon ik het product niet meer op slaan omdat die melding gaf dat ik de uitschakelde opties moet specificeren.

Iemand die weet of het mogelijk is en zo ja wat ik dan moet weghalen?

 

Is it possible to switch in the back office some options when creating new products? if for example I disable get a product I redirect options that I would like to switch off and I want them to always be able to choose whether they do or do not want to make the price you now can do so only if the tick can be ordered on and I wants to take away prizes priority management etc.
I had tried it myself through the code to find and carefully off (commented out) only every time I did that was the option away but I could product no longer on strike because the report indicated that I should specify turned off options.
Someone who knows whether it is possible and if so what should I remove? <-- google translate
Link to comment
Share on other sites

Oke dat is inderdaad wat ik bedoelde dus dan vervang ik de code van de opties voor een hidden input zodat hij wel gegevens naar de database stuurt zonder de optie te hoeven specificeren?

 

Wat ik me wel afvroeg is dat het toch ook mogelijk moet zijn zonder hidden inputs, aangezien ergens in het script aangegeven moet staan dat de optie verplicht is in te vullen vervolgens heb je ook nog een stuk javascript voor de code en dan heb je uiteindelijk nog de code zelf die de optie weergeeft en de database waarin het word opgeslagen, maar als al die codes worden weggehaald (uitgecomment) en ook de database column weg word gehaald lijkt het mij dat je ook geen gebruik meer hoeft te maken van hidden inputs of zie ik dat verkeerd?

 

Helaas ben ik alleen bekend met php en dergelijke en heb ik nog nooit met smarty gewerkt dus kan ik niet exact vinden waar al die codes staan en op internet is er ook niets over te vinden

Edited by Diamondboy21 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Oke dat is inderdaad wat ik bedoelde dus dan vervang ik de code van de opties voor een hidden input zodat hij wel gegevens naar de database stuurt zonder de optie te hoeven specificeren?

 

Wat ik me wel afvroeg is dat het toch ook mogelijk moet zijn zonder hidden inputs, aangezien ergens in het script aangegeven moet staan dat de optie verplicht is in te vullen vervolgens heb je ook nog een stuk javascript voor de code en dan heb je uiteindelijk nog de code zelf die de optie weergeeft en de database waarin het word opgeslagen, maar als al die codes worden weggehaald (uitgecomment) en ook de database column weg word gehaald lijkt het mij dat je ook geen gebruik meer hoeft te maken van hidden inputs of zie ik dat verkeerd?

 

Helaas ben ik alleen bekend met php en dergelijke en heb ik nog nooit met smarty gewerkt dus kan ik niet exact vinden waar al die codes staan en op internet is er ook niets over te vinden

In principe moet het mogelijk zijn de velden helemaal weg te laten met wat aanpassingen ja, dat zie je niet verkeerd. De "verplichting" zit in het Product object [/classes/Product.php]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...