Jump to content

Productvelden in andere taal


Recommended Posts

Wellicht dat het aan mij ligt, maar ik kom er even niet meer aan uit. Ik heb een webshop staan met de duitse taal, spaanse taal en nederlandse taal. Alle taalbestanden zijn correct geinstalleerd, waarbij de nederlandse taal de default is. Als ik in de frontend overschakel gebeurd dit ook allemaal netjes. Nu wil ik echter ook de productvelden, met name de productomschrijving, in de gewenste talen kunnen invoeren. Nu loop ik echter tegen het probleem aan dat ik hier enkel de Nederlandse taal kan invoeren en dus niet de duitse of de spaanse taal. Ook bij de omschakeling van bijvoorbeeld nederlands naar duits blijven de productomschrijvingen in de frontend op het nederlands staan.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe of wat ik nog moet instellen?

Link to comment
Share on other sites

Naar mijn idee wel, want anders zou ik namelijk de taal niet kunnen switchen. Dat gaat namelijk wel goed. Ik kan het wel proberen om het opnieuw te installeren, maar de-installeren van talen wordt afgeraden toch? Wat moet ik in deze dan doen?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, helemaal vergeten!
Zoals per PM doorgegeven was dus alles wel correct geinstalleerd en was enkel het klikken op de Nederlandse vlag voldoende voor het invoeren van de andere taal in de backend. Ik wil Tropisch Bruin dan ook danken voor zijn service alhier.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...