Jump to content

hele bckoffice alles "?" ipv foto, niets werkt echt nog goed ook niet in frontoffice...


juweeltje5

Recommended Posts

Enkele weken geleden heb ik een prestahop cloud web aangemaakt.

Alles verliep goed, ik heb het default theme genomen.

Alles nettjes opgemaakt, blockbanner, blockslider....producten toegevoegd....

 

tot....

er bij enkele van mijn modules stond dat ik ze moest bijwerken.

Heb ik ook gedaan, maar nu werkt er niet meer, mijn blocklider toont geen foto's meer in de frontoffice, en ik de backoffice zie ik ook alleen maar kleine vraagtekens...

Blockbanner precies hetzelfde, en ga zo maar door.....

de betaallogo's, onderaan de verkoopsprijzen zijn ook vervangen door een vraagteken....

 

mijn gelaagd navigatieblok....

bij een aanvinken van iets, blijft hij onveranderd laden;;;laden;;;en laden....

 

wat is er gaande? wie kan mijn helpen? mijn shop werkt niet zoals het moet en hij is net pas de lucht in....

 

help...

 

 

 

 

11ah2kp.png

 

 

f0dton.png

 

 

200dvf5.png

 

 

b877cz.png

Edited by juweeltje5 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

500 internal server error wijst op een programmeerfout in je installatie. Zijn de afbeeldingen zichtbaar als je gaat naar 'Geavanceerde instellingen > Prestaties' en zowel 'Niet PrestaShop-module uitschakelen' als 'Schakel alle overtreffingen uit' op JA zet?

had ik ook al gedaan, neen, jammer genoeg geen veranderingen zichtbaar

Link to comment
Share on other sites

o.k. dan zal ik dat doen....

wat mij opvalt, is dat in de back office , alle afbeeldingen verdwenen zijn, dan bedoel ik bij bv blockbanner, slider, foto winkels....allemaal vervangen door kleine vraagtekens...

ik dien een support ticket in

Link to comment
Share on other sites

ik had deze morgend mijn eerste (van de 10) support tickets gebruikt om mijn probleem uit te leggen.

Ik kreeg hier een antwoord op terug, maar naar mijn mening een flauwe hulp. Er werd mij iets uitgelegd in gebrekkig Engels wat ik moest doen en het zou hiermee opgelost moeten zijn. Support ticket werd onmiddellijk door de persoon die de reply gegeven had, gesloten dus ik kon niet meer antwoorden op zijn wel of niet werkende oplossing ....grrrrrrr

 

Ik heb dan maar een 2de support ticket geopend met de boodschap dat mijn probleem aan geen kanten opgelost was.....

Nu stel ik vast dat ze vanuit prestashop alle opgelost hebben.....:

 

Good morning,


Thank's for your message, we found the solution about your different issue regarding to the logos of the modules.
 
The problem came from the fact that the htaccess file was duplicated on the modules folder.
 
This file shouldn't have been moved to this folder.

 

 

 

 

Ik hoopte dat ze slechts 1 ticket aan zouden rekenen, maar helaas.....

 

Soit, het werkt weer, maar ik zal toch maar even zien om eventueel te downloaden ipv cloud.....

Nog steeds geen mogelijkheden om mijn producten te kunnen overzetten naar mijn nieuwe presta selfhosted versie ?

Edited by juweeltje5 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...