Jump to content

Aanpassing pakbon


TOTAAL-VERLICHTING

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Als ik een bestelling krijg en ik krijg de pakbon, staat daar ook het factuurbedrag op.

Iemand enig idee hoe ik dit aan kan passen, zodat ik gewoon pakbonnen krijg zonder factuurbedrag.

 

ik ben een leek, qua aanpassingen doen dus als het eenvoudig kan hoor ik dit graag en wil het zelf doen, anders hoor ik het ook graag en moet ik het laten doen.

 

Vr Gr Peter

Link to comment
Share on other sites

Mmmmm, dank voor je reactie, maar dit is inderdaad niet eenvoudig voor mij.

Ik heb totaal geen verstand van programmeren etc, mijn huidige bouwer is een andere weg ingeslagen en ben nu bezig iemand anders te vinden om mijn website te onderhouden aan te passen etc, maar nu vakantie periode etc, dus lastig allemaal, maar wil dit toch graag op korte termijn aangepast hebben.

 

Heb jij tijd en zin om mij daar stap voor stap door heen te loodsen, zoniet ook prima, maar vragen kan geen kwaad...:-)??

 

Vr Gr Peter

Link to comment
Share on other sites

Bijv via telefonisch contact.

 

Ik heb al in het menu zitten spitten, maar kan sowieso nergens een tool vinden hoe ik überhaupt "in" mijn pakbonnen kom.

Het lukt me op zich wel om teksten aan te passen, en wat andere kleinere aanpassingen,pakbonnen uitdraaien etc

Maar bijv geen idee wat je hierboven neerzet, waar ik daar in mijn menu moet zijn..

 

Gr Peter

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...