Jump to content

Dashboard werkt niet meer goed na update via 1-click Upgrade naar versie 1.6.0.14


Boidaan

Recommended Posts

Beste leden,

 

Ik heb eergisteren via 1-click upgrade de nieuwe versie 1.6.0.14 geïnstalleerd en vanaf dat moment kreeg ik de ene melding na de andere melding.

 

Ik zit momenteel met het probleem dat ik geen pull down menu krijg in de back office.

 

Als ik bijvoorbeeld op instellingen druk dan krijg ik alleen het tabje "algemeen" te zien en niet alle andere onderliggende onderdelen.

 

Daarnaast zie ik dat er een nieuwe update is versie 1.6.1.0 maar deze kan ik niet importen want het knopje importen heb ik niet meer en via 1-click upgrade werkt dit ook niet.

 

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om weer de pull down menu terug te krijgen?

 

 

Thanks,

Achmed

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja dat heb ik wel gedaan maar mis de import knop.

Daarnaast heb ik totaal geen verstand van backup terugzetten. Ik heb het geprobeerd maar lukt me niet. De Dashboard functioneert meer naar behoren en mis de dimo knop.. echt vaag

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ik heb een probleem na verhuizen van mijn website naar local. Mijn Backoffice/Dashboard heeft geen thema. Ik zie alleen maar tekst en witte scherm. 

 

Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Het is altijd goed gegaan zonder problemen. De website al 2 keer verhuisd maar dit blijf voorkomen. 

 

Kan iemand mij hiermee helpen? Zie afbeelding voor als voorbeeld.

post-857638-0-08122300-1447686850_thumb.png

Edited by Aniprestashop (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...