Jump to content
  • 0

Odległości między kategoriami w menu górnym


Rondo_Music

Question

Witam

 

Mam taki problem. Korzystam z PrestaShop 1.6 i po wprowadzeniu kategorii i ustawieniu wszystkiego co trzeba w górnym menu poziomym kategorie zlewały mi się, tzn. te które były niżej jakby łączyły się z tymi wyżej (jako że było ich 6 czy 7), co wprowadza zamęt i dezorientację. Jak mogę zmienić odległości między wyświetlanymi kategoriami (zaznaczone na rysunku czerwonymi liniami i strzałkami) z poziomu panelu administracyjnego jako że nie znam się na serwerach ftp, edycji dziwnych plików których nigdzie nie ma i tym podobnej czarnej magii?

 

Z góry dziękuję za pomoc

post-975238-0-54959600-1435841585_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

no musze cie zmartwic... z panelu nie da rady, bez ingerencji w plik sie nie obejdzie.

 

./themes/twojaskorka/modules/blocktopmenu/css/superfich-modified.css i muszisz znalesc linie .sf-menu > li > ul > li > a {} zwiekszyc line-height lub dodac padding-top albo padding-bottom

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No dobra to rzeczywiście trochę komplikuje sprawę, a w takim razie pomóż mi prosze dalej:

 

utowrzyłem serwer ftp przez stronę prestashop i połączyłem się z nim poprzez filezillę i znalazłem oraz otworzyłem ten plik, ale nigdzie nie ma takiej linii. Samo .sf-menu lub z innymi znaczkami jest w wielu miejscach ale dalsza część nie widnieje przy żadnym z nich.

 

otwieram plik w notatniku, czy to może mieć wpływ na wyświetlane znaki?

 

i pytanie drugie czy jak utworzyłem serwer ftp po zrobieniu całej strony to edytuję dobry plik czy jakiś inny, nowy?

 

strasznie ciężko się w tym połapać :/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in