Jump to content

[Løst] HJÆLP ! Kunder Kan Pludselig Ikke Åbne Fakturaer


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

En kunde har lige gjort mig opmærksom på, at personen ikke kan åbne fakturaen, som bliver tilsendt efter endt køb.

 

Jeg gik derfor i back office og afprøvede de forskellige fakturaer til de forskellige ordre.

 

Og ganske rigtig, så får jeg en http 500 fejl.

 

Har så åbnet defines.inc.php og ændret _PS_MODE_DEV_', false); til TRUE.

 

Og får så følgende fejl

 

"

Fatal error: Uncaught exception 'SmartyException' with message 'Missing template name' in /var/www/hopogleg.dk/public_html/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_template.php:634 Stack trace: #0 /var/www/hopogleg.dk/public_html/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(117): Smarty_Internal_Template->__get('source') #1 /var/www/hopogleg.dk/public_html/classes/pdf/HTMLTemplate.php(63): Smarty_Internal_TemplateBase->fetch(false) #2 /var/www/hopogleg.dk/public_html/classes/pdf/PDF.php(73): HTMLTemplateCore->getHeader() #3 /var/www/hopogleg.dk/public_html/controllers/admin/AdminPdfController.php(186): PDFCore->render() #4 /var/www/hopogleg.dk/public_html/controllers/admin/AdminPdfController.php(170): AdminPdfControllerCore->generatePDF(Object(Collection), 'Invoice') #5 /var/www/hopogleg.dk/public_html/controllers/admin/AdminPdfController.php(50): AdminPdfControllerCore->generateInvoicePDFByIdOrder('255407') #6 /var/www/hopogleg.dk/public_html/classes/controller/AdminController.php(539): AdminPdfControllerCore- in/var/www/hopogleg.dk/public_html/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_template.php on line 634

"

Jeg har en test shop der tilbage fra februar virker fint. Og som regel inden jeg laver ændringer i shoppen, så afprøves disse i testshop først. Så mindes ikke jeg har lavet nogle ændringer, jeg ikke også har lavet i testshoppen, som stadig virker fint.

 

Nogen der kan se sig ud af, hvor fejlen måske er?

 

Jeg bruger PrestaShop™ 1.5.4.1

 

 

Mvh. Kim

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Puhaaa så fik jeg det løst.

 

Jeg fandt denne tråd:

http://forge.prestashop.com/browse/PSCFV-11056

 

Og tænkte pludselig om det kunne skyldes, der var en mappe der var blevet rykket rundt på serveren, til en placering hvor mappen ikke hørte hjemme. Og fandt så ud af, at pdf mappen var røget ind i themes mappen. Så det var årsagen.

 

(det er ikke sådan med de små fumle fingere)

 

Slukker herfra.

 

Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...