Jump to content

Prestashop module programmeur(s) gezocht


Hacktor

Recommended Posts

Wil je wat bijverdienen in het programmeren in Prestashop?

Wij zijn op zoek naar enthousiaste Prestashop programmeurs. Wij hebben diverse Prestashop programmeeropdrachten.
Wij zoeken programmeurs voor het ontwikkelen van nieuwe Prestashop modules maar wij hebben ook opdrachten om bestaande Prestashop modules aan te passen.
Alle Prestashop module opdrachten worden door ons aangeleverd in de Nederlandse of Engelse taal.

Hoe gaan wij te werk?
- stuur een email naar [email protected] met als titel: Programmeeropdracht
- je krijgt vervolgens van ons een Prestashop module opdracht toegezonden
- vervolgens maak je een inschatting hoelang je denkt aan de Prestashop module opdracht te moeten werken
- op basis van de overeengekomen tijd wordt 50% van de opdracht al aan je uitbetaald
- daarna plaats je op onze webserver de door jouw ontwikkelde of aangepaste Prestashop module
- vervolgens testen wij jouw Prestashop module uit waarna het resterende bedrag aan je wordt uitbetaald.

Heb je interesse om wat bij te willen verdienen? Stuur dan vandaag nog een email naar:
[email protected] met als titel: Programmeeropdracht
Edited by Hacktor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mmmm weinig werkervaring blijkt dus....

Met de programmeurs met wie ik momenteel samenwerk is het gebruikelijk om een vaste prijs af te spreken.

Ik krijg opdrachten om een bepaalde modules te laten ontwikkelen en

deze opdrachten zet ik dan uit bij de programmeurs die zich bij mij hebben aangemeld.

De te ontwikkelen module wordt door mij in een concept aangeleverd zodat de programmeur precies weet wat hij moet maken.

 

Als we dan de prijs zijn overeengekomen dan betaal ik de helft van de overeengekomen prijs al vooruit.

Als de programmeur klaar is met de te ontwikkelen module dan plaatst hij deze in mijn testwebshop.

Ik test 'm dan en beoordeel de code waarna hij het resterende bedrag uitgekeerd krijgt.

 

Veel programmeurs, denken Prestashp modules te kunnen programmeren, maar dat blijkt in de praktijk toch vies tegen te vallen.

 

Je geeft geen ook module weg maar je toont je visitekaartje over de kwaliteit/kennis die je beschikt.

 

Ik draai al aardig wat jaartjes mee. De Nederlandse programmeurs willen graag per uur betaald worden.

Hierdoor vinden veel bedrijven de NL programmeurs te duur en wijken ze uit naar het buitenland.

Met de buitenlandse programmeurs spreek je gewoon 1 prijs af en voor die prijs wordt de klus geklaard.

 

Geloof me... ik heb voldoende opdrachten. Helaas gaan ook deze opdrachten veelal naar het buitenland.

Ik bied NL ontwikkelaars de mogelijkheid om wat extra bij te verdienen.... maar dan moet je er wel wat voor willen doen.

Edited by Hacktor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...