Jump to content

KONFIGURATION AF LINKS I FOOTER bug ?


mikkel72

Recommended Posts

Hej 

Jeg er i gang med at lave en ny shop version 1.6.0.13

 

Men jeg har opdaget at hvis jeg laver nogle ændringer i modulet CMS Blok , fx. bare fjerner flueben i "powered by Prestashop" , så forsvinder de fem punkter i (indstillinger/CMS) delivery, legal-notice, terms-and-conditions-of-use osv.

Kan ikke få dem tilbage ??

Har prøvet at nulstille CMS blok modulet, afinstallere det, men den bliver ved med at huske de gamle indstillinger.

 

Er der nogle der kan hjælpe ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja det virker meget underligt, det er fuldstændigt umuligt for mig at få siderne frem igen. Har prøver næsten alt synes jeg. Jeg har også prøvet at FTP uploade CMS modulet fra en frisk installation fra en anden server, samt controlleren, men den husker indstillingerne i cachen , som jeg ikke kan få til at nulstille. Har nu slettet hele installationen og geninstalleret hele prestashop fra bunden. Så må jeg jo bare holde mig fra CMS blok modulet, og jeg kan jo stadig godt ændre på indhold af de omtalte sider samt ændre deres navne og deaktiver de sider jeg ikke skal bruge inde i bo hovedmenuen CMS. Det er altså kun når jeg laver ændringer under modul "CMS blok"

 

Tænker om det evt. kan være fordi jeg har uno webhotel one-click install ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...