Jump to content

(LØST )Hvordan får jeg dansk tilbage til sitet og backend.?


by bram

Recommended Posts

Hej

 

Min hjemmeside var faktisk færdig, skulle bare have lagt betaling ind, så skulle den faktisk være færdig.

 

Så sad jeg og oversatte i oversættelser, selvom den er dansk siden, så mangler der en masse ord på dansk.

Har faktisk siddet nogle timer og lavet det..

 

Så går jeg ind og ser at jeg kan kopiere fra engelsk til dansk og SÅ ER ALT ENGELSK...  backenden er engelsk, alt hvad jeg har skrevet er forsvundet og det er som om den er gået tilbage til start..

 

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.. Er der en måde jeg kan gå tilbage på..

 

Nu er det måske på sin plads og høre om man kan gemme, så man altid kan gå tilbage... Man kan da ikke lave et webshop system hvor det er muligt at alt bare forsvinder..

 

Jeg kan se at den også har fjernet de betingelser og andet som jeg har skrevet ind... Hvordan kan det lade sig gøre.. jeg er nået til det punkt hvor jeg skulle have fundet et andet sted at lægge min hjemmeside...

 

Er der et sted hvor man kan ringe hen.. det er anden gang at jeg laver siden om.. sidst forsvandt alt også bare..

 

Sidst men ikke mindst hedder alle mine produkter det samme...så jeg ska ind og rette hver enkelt.. og der er ca. 100 produkter... hold da kæft et lortesystem

 

PLEASE  HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP

 

Vh / Michael

Edited by by bram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan

 

Tak for dit svar.

 

Kan du fortælle mig hvordan jeg får min side tilbage til dansk..

Den er sat som danske og har hele tiden været på dansk..

 

Der må jo være et sted hvor jeg kan sætte sprog til dansk..???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...