Jump to content

(LØST) ALT FORSVUNDET HJÆLP HJÆLP


by bram

Recommended Posts

Hej,

 

Nu er jeg virkelig i probelmer. Prøvede at opdatere min 1.6.3 til 1.6.4 og alt forandrede sig... 

Prøvede at sige Roll Back, så jeg kunne komme tilbage til den gamle version, men efterfølgende kunne jeg ikke komme inp på siden.. 

Kan ikke bruge min mail og password.. det er forsvundet, eller den siger at der ikke findes det password.. har kun haft et password og det kan da ikke bare forsvinde.. 

 

Så prøvede jeg at lægge mit tema ind på et andet domænenavn, men det kan jeg heller ikke.. den skrive flg: 

Af sikkerhedsgrunde, kan du ikke connecte til backoffice før du har :: slettet install mappen...

 

Hvad f...... sker der. Det er 2 forskellige domæner den kommer ind under, hvordan i alverden kan det overhovedet lade sig gøre.. .har jeg fået en virus eller hvad... 

 

PLZ HJÆLP MIG, ER FULDSTÆNDIG TOM FOR ID´EER OG JEG SKAL HAVE SITET OP AT KØRE DENNE HER UGE... SÅ PRETTY PLZ HJÆLP MIG 

 

Mange mange tak på forhånd.

 

Venlig hilsen¨

Michael

Edited by by bram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej

 

For at komme ind i shoppen gik jeg ind under ferieforvaltningen.dk/bybram/Backoffice/index.php

Jeg har også prøvet under bybram.dk/Backoffice/index.php (Det er der den skal ligge, men har ikke kunnet flytte den over.. 

Link to comment
Share on other sites

jeg prøver lige om jeg kan finde frem til det.. puha.. 

 

Troede at det var ligetil dette her Prestashop, men synes ikke det heeellllt logisk, men det kommer jo nok :-)

 

Forsøger også at email formular til at ligge i topmenu, men kan kun få dem frem ved at gå i sitemap.. ved ikke helt hvor den ligger, moduler eller noget... 

 

well well, jeg må jo starte forfra på bybram.. den er jeg inde på, så må jeg lave det hele igen.. HVIS jeg ikke finder ud af at gå ind roden.. 

Skal lige hente min kærest fra arb, så prøver lige om en halv time.. Måske meget godt lige at komme væk for det en halv times tid, har siddet hele dagen og var ved at være i mål, da det skete.. så halv hjerteslag...

 

 Når jeg kommer tilbage må jeg se om jeg kan finde ud af det.. er ikke vildt teknisk.. desværre.. 

 

Rigtig mange tak indtil videre.. superfedt at du tager dig tid til det.

 

vh /M

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...