Jump to content

Gezocht vrijwilligers voor inrichten Prestashop


ramong

Recommended Posts

Beste Prestashop familie,

 

Ik ben aan het kijken om een stichting op te zetten voor ouderen. Nu denken jullie weer een stichting klopt, maar deze zal anders worden.

 

Er zijn vele ouderen die graag iets van computers willen leren, graag tuinieren of een andere hobby hebben. Als er al clubjes zijn, zoals leren omgaan met een computer, dan zitten hier vaak redelijke contributie bijdrage aanvast.

 

In deze tijd is het dan ook lastig dat deze Senioren iets kunnen gaan onderenmen al zouden ze wel graag willen, maar hier dus geen geld voor kunnen missen.

 

Nu ben ik met diverse partijen aan het praten en plan is er al, al zal ik dus geen geld krijgen dit alles te realiseren. Nu ben ik druk aan het zoeken naar vrijwilligers, sponsoren en donateurs.

 

Op internet was ik aan het zoeken naar een idee om naast de gratis dingen ook inkomsten te genereren. Ik kwam uit op Magento en Prestashop. Nu ben ik niet hier en weet niet hoe te beginnen.

 

Heb er snel even 1 geinstalleerd achter de Joomla website, maar ben niet te vreden en zou ook liever een andere layout willen. Wel aantal leuke gezien, maar sommige staan nog in Frans, of Engels.

 

Is er hier iemand die denkt ik zou wel willen helpen met inrichten en onderhouden van de website en idee heeft om ook inkomsten te genereren om dit weet te kunnen investeren in nieuwe dingen voor Senioren dan hoor ik dit graag.

 

Tips zijn altijd welkom.

 

Ramon

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo Mensen,

 

Ik heb een website online staan. Nog standaard, maar wel alvast in het Nederlands en Euro teken voor bedrag.

 

Nog als Demo site.

http://www.stichtingseniorenpurmerend.nl/index.php

 

Weet iemand nog goede modules liefst gratis of redelijke prijs.

 

Dropship module waar ik van diverse leveranciers dingen kan verkopen. Iemand hier ervaring mee.

 

Blog module

 

Nu wil ik onder het menu Dames zeg maar diverse blog categorieën hebben met linkjes naar teksten of uitleg.

 

Voor de Winkel wil ik straks plaatjes maken naar diverse categorieën. bv senioren hulpmiddelen- die weer onderverdeeld in looprekje; scootmobiel,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...