Jump to content

[Opgelost]Witte admin pagina


Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben weer terug en dus weer een webwinkel aan het installeren.

 

Alles is goed gegaan echter als ik naar mijn adminpagina ga, krijg ik een wit scherm. Ik zag hier wel een topic over witte schermen maar dat gaat over de webwinkel zelf en niet over de admin. Webwinkel zelf is gewoon te zien.

 

Debug aangezet an dan krijg ik de volgende tekst in beeld:

 

 

Warning: require(/mnt/webr/e0/82/54616482/htdocs/12admin34/functions.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/webr/e0/82/54616482/htdocs/12admin34/index.php on line 35 Fatal error: require(): Failed opening required '/mnt/webr/e0/82/54616482/htdocs/12admin34/functions.php' (include_path='/mnt/webr/e0/82/54616482/htdocs/tools/htmlpurifier/standalone:.:/opt/RZphp5/includes') in /mnt/webr/e0/82/54616482/htdocs/12admin34/index.php on line 35

 

Ik ben helaas nog niet zo handig om te weten wat ik hier moet doen.

 

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

 

PS. ik zal nog wel vaker hier rond gaan hangen want ik ben er een tijdje uitgeweest.

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hey Peter ,

Welkom van weggeweest'

je mist wellicht een file in je admin map en wel de "functions.php"

deze kan je eventueel handmatig in die map uploaden

Dank u. Voel me helemaal welkom :D

 

Het bovenstaande probleem is weg maar er is nu een andere tevoorschijn getoverd:

 

 

Fatal error: Uncaught --> Smarty: Unable to load template file 'footer.tpl' <-- thrown in /mnt/webr/e0/82/54616482/htdocs/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php on line 129

Dit ook weer in de adminpagina.

Link to comment
Share on other sites

Is 1.6 gewoon zo slecht? 1.5 deed het altijd helemaal goed toch? Nu heb ik van 1.6.0.13 de footer.tpl gepakt. Nu kan ik wel bij het inlogscherm komen maar als ik dan in probeer te loggen wordt het vakje kleiner maar gebeurt er verder totaal niks. Begin er een beetje moe van te worden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...