Jump to content

Ideal via sisow installeren


Recommended Posts

Goedendag,

 

Ik ben bezig met het opzetten van een prestashop website en probeer ideal via sisow te installeren. PayPal is al geregeld en geen probleem maar met de ideal kom ik er niet uit.

 

Ik heb de bestanden geupload van de sisow site. Zoals aangegeven in de root directory geplaatst maar desondanks zie ik de mogelijkheid tot sisow ideal niet verschijnen in de beheeromgeving van prestashop. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

 

Al vast bedankt.

 

Groeten, Anke

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de map Prestashop368 met daaronder de map modules en daar weer onder alle verschillende sisow mappen in de directory geplaatst. Dat zou niet uit moeten maken toch?  Verder staat er niets anders in.

 

F5 heb ik al geprobeerd. Verschillende keren :).

Link to comment
Share on other sites

de bedoeling is dat je de map "modules" in de root plaatst, anders werkt het niet. Als je dat doet wordt de inhoud van die map aan de betaande map "modules" toegevoegd (er wordt niets overschreven , alleen bestanden in die map toegevoegd). Als je dat gedaan hebt kan je de modules vanuit de BO benaderen.

 

zoals je het nu hebt gedaan zit de inhoud van de sisow module in /Prestashop368/modules  in plaats van in /modules

Edited by HavanA (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb het nu gewijzigd. Prestashop368 eruit gehaald en de map modules dus 1 omhoog geplaats.

Hij staat nu dus onder http/mijnwebsite/modules. Maar ik zie nog steeds niets verschijnen in de beheer omgeving.

 

Ik had trouwens nog geen bestaande map modules. Dit is het eerste wat ik in de root plaats.

Link to comment
Share on other sites

Die heb ik wel in de bo inderdaad. Maar bij de hosting gegevens (waar ik het op de root heb geplaatst) staat verder niets behalve de naam vd site. Dat zou dus betekenen dat ik het op de verkeerde plek heb staan?

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg de indruk dat je het elders op je server hebt gezet.

 

Als je cPanel gebruikt, ga dan naar public_html, daar vind je een map met jouw prestashopinstallatie. Die map is de root van van je Prestashop.

Link to comment
Share on other sites

Nee nog niet, maar weet nu wel waar het aan ligt. Begrijp van mijn hosting dat ik eerst Filezilla moet downloaden en via dit programma de bestanden naar de root moet uploaden. Dus daar zullen we binnenkort mee aan de slag.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...