Jump to content

G Analytics problem


Genesis10

Recommended Posts

Hej Har prøvet alt - syntes jeg men, jeg kan ikke få det til at vise noget som helst i Analytics - HJÆLP med gode ideer -TAK

 

Har to webshops kørende - den ene er OK i WebMaster ok Indeks, den anden også rimelig i WebMaster men indeks 1?

 

De er begge kørende på det nyeste PrestaShop - den jeg har indeks 1 i WM er dog en gammel som er opgraderet til nyeste version.

Link to comment
Share on other sites

Nu er dette jo et forum om PrestaShop og ikke Google Analytics og Webmaster Tools, men måske kan nogen hjælpe alligevel. Det kræver nok, at du lige uddyber dit spørgsmål, for jeg forstår ærlig talt ikke ret meget af det, du har skrevet, f.eks. intet af denne sætning "den ene er OK i WebMaster ok Indeks, den anden også rimelig i WebMaster men indeks 1"

 

Og hvad er din PrestaShop version, har du du installeret Google Analytics modulet, er det opdateret osv. osv.

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeg bruger v 1.6.0.14 og ja jeg har modulet - G Analytics v2.0.9 aktiveret med sporingskode! - alt er opdateret til seneste version!

 

G Indeks - anden problemstilling - behøves ikke lige nu men den en webshop viser indeks 1. og den anden indeks 403!

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår stadig ikke, hvad "men den en webshop viser indeks 1. og den anden indeks 403!" har med Prestashop at gøre. Du er nok nødt til enten at forklare yderligere eller illustrere med skærmdumps, hvor du vil hen. Dog lyder det ikke som noget PrestaShop relateret, nærmere fejlsider eller dårlige rankeringer, som ikke kan tilskrives selve PrestaShop, men måske nærmere din opbygning og SEO i shoppen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...