Jump to content

Opgelost : Bij uploaden geen afbeelding te zien


yib

Recommended Posts

Bij afbeelding uploaden komt er geen voorbeeld van afbeelding bij het product in versie Prestashop versie 1.6.0.1

 

Als je dan doorgaat krijg je na betalen ook een foutmelding,

TCPDF ERROR: [image] Unable to get image: /Kraamcadeau/img/tmp/product_mini_15_13838.jpg

 

Bij mijn oudere versie die ik ook nog heb staan krijg je wel de afbeelding op het scherm te zien.versie 1.5.6.2. en ook de pdf factuur komt na betalen in beeld.

Hoe los ik dit op?

 

Winkel-URL http://www.cadeautips-met-naam.nl/Kraamcadeau/ (onderhoudmodus staat aan)

Huidig gebruikt thema default-bootstrap.

 

 

Ik heb als test een nogmaals een "winkel"aangemaakt maar die heeft het zelfde probleem in 1.6.0.14. Dus het ligt niet aan mij, dat ik iets heb verwijderd ofzo.

Edited by yib (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hoi Yib

 

Welke afbeelding bedoel je precies ?

beetje onduidelijk wat je precies bedoeld ,aangezien de shop in onderhoudsmodus staat is het ook niet te zien

 

maar bedoel je

 

een afbeelding van een artikel ? een afbeelding in een cms geplaatst ?

Link to comment
Share on other sites

Hoi 

 

Nee het is nog niet opgelost. Ik heb mijn tekst aangepast misschien is het iets duidelijker.

 

Het is bij een bestand uploaden. Dus als een klant een afbeelding wilt uploaden om deze te laten borduren. (Aangepaste gegevens invoeren onder artikel)

 

Ook nadat de bestelling is afgerond krijg ik een foutmelding ipv een overzicht van het bestelde. Ben nog bezig dus kan de winkel nog niet echt online zetten misschien op een bep. tijdstip op afspraak?

 

Hopelijk weet je de oplossing.

 

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

Met auto installer bedoel je via mijn provider? 

 

Ja mijn provider heeft in installatron presta shop staan.

 

In de Img map staat tmp bij deze die niet werk en bij de oude die wel werk staat alles het zelfde.

 

Hoe moet een debug doen? waar vind ik die?

 

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hoe moet een debug doen? waar vind ik die?

 

Groetjes

gebeurt helaas erg vaak dat shops geinstalleerd met autoinstallers problemen geven ,,

voor debug zie mijn onderschrift witte pagina of andere fout ...

Link to comment
Share on other sites

Hoi

 

Debug gedaan maar dat werk dus ook niet.

Bij mijn andere provider zelf presta geïnstalleerd en helaas het zelfde probleem.

 

kan ik uit de oude versie kopiëren en plakken in de nieuwe? Maar welke map moet ik dan kopiëren? 

 

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

 

TCPDF ERROR: [image] Unable to get image: /Kraamcadeau/img/tmp/product_mini_15_13838.jpg

 

Als klant ontvang ik wel een bevestiging mail in mijn spam box

 

Als eigenaar ontvang ik geen mail, er komt alleen in mijn dashboard een melding ook zonder afbeelding. Als ik deze download kan ik hem na openen wel zien.

 

vreemd
Link to comment
Share on other sites

 Versie 1.5.6.2 en  1.6.0.9 geïnstalleerd en die werken goed o.a. uploaden en afhandeling met factuur. Versie 1.6.0.9 naar de laatste versie omgezet en toen lukte het uploaden niet meer er zit dus een fout in de versie. Pff ligt niet aan mij.

 

Vooral 1.5.6.2 werk goed. Kan ik ook een oudere versie gebruiken?

 

Groetjes

 

ps na versie 1.6.0.9 gaat het fout met het uploaden

Edited by yib (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Denk dat je de Debug niet goed hebt aangezet

aangezien je dezelfde melding plaatst als tevoren ,, een debug melding is vaak uitgebreider

 

Je kan elke versie gebruiken die je wilt

het is alleen aan te raden om de laatste versies te gebruiken ivm belangrijke wijzigingen ( lees veiligheid )

het is idd een bug in deze versie (vooral met autoinstallers geinstalleerd) en de hoop was eigenlijk gevestigd op een debug uitkomst

aangezien deze vaak uitgebreide foutmeldingen weergeeft dan bv enkel de melding 

TCPDF ERROR: [Image] Unable to get image: /Kraamcadeau/img/tmp/product_mini_15_13838.jpg

krijg je ook vaak te zien welke bestanden enz er mee gemoeid zijn

Link to comment
Share on other sites

Hoi

 

Nee ik krijg geen foutmelding bij de afbeelding uploaden na de debug, alleen deze dus aan het eind bij de bestelling afronden.

 

Ben nu bezig in 1.6.0.9 in die versie kan ik wel uploaden. Deze heb ik nieuw geïnstalleerd, (begin dus opnieuw met wat kopieer en plakwerk) is het ook mogelijk om van 1.6.0.14 naar 09 te gaan, met een klik?. Ik had 1 klik upgrade aanstaan, ik zie niet hoe en of ik naar een andere versie kan gaan.

 

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

YES OPGELOST. In de map upload staat een HTACCES bestand deze verwijderd en de afbeelding komt in beeld.

 

 

 

Nu nog alleen de fout na IK BEVESTIG MIJN BESTELLING . TCPDF ERROR: [image] Unable to get image: /Kraamcadeau/img/tmp/product_mini_15_13838.jpg

 

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

dan moet je de htaccess even vergelijken met de werkende versie 

wellicht deze met de installatie verkeerd geconfigureerd is geworden oid ,,

 

ik zou niet zomaar een htaccess verwijderen

deze heeft namelijk ook een beveiligingsfunctie ,,

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...