Jump to content

Product Attributes/Product Features


BeKuhlmann.dk

Recommended Posts

Hej

 

Er der nogle som kan fortælle mig hvordan/hvorfor jeg ikke kan se det jeg tilføjer i Product Attributes/Features??

Jeg kan godt tilføje værdi og se det jeg har godt...men når jeg så opretter en vare, kan jeg ikke se dem jeg har oprettet.

Nogle gode råd?

Hav en dejlig dag.

Mette

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette.

 

Skal lige se om jeg fprstår den rigtig? :-)

Du opretter Attributer/varianter under VARE => VAREATRIBUTTER (Dem kan du godt se her, dvs ex farver?)

 

Så opretter du en vare og går så til VARIANTER => PRODUCT COMBINATIONS GENERATER

 

Her holder du alt knappen nede og vælger de værdier du vil benytte for den pågældende vare.

 

Mvh.

Lasse

Link to comment
Share on other sites

Vi mangler stadig version for at dette indlæg kan være nyttigt for andre, selvom du gætter på et svar Runge1980. Det kan godt være, at alle lige nu benytter version 1.6, men sådan ser verden ikke ud om 1 år. Så det er vigtigt at få version osv. med i originalt indlæg, da man ofte søger prestashop version og fejl. Derfor holder jeg på, at alle fejl skal være så godt beskrevet som muligt, så andre kan søge løsninger. Det er faktisk derfor man skriver i et forum - og ikke kun for lige at få løst ens eget helt specifikke problem, men man hjælper massevis af andre med samme problem som søger.

Link to comment
Share on other sites

Jooo. Kan du jo måske have lidt ret i.

Men nogle siger mig det er 1.6 versionen.

Hvis men ellers gider gå ind på trådstarters profil, kan man se vedkommende er oprettet den 20 november 2014. Og mener 1.6 kom i marts 14. Ydre mere vil jeg mene man er i opstarts fasen nå man har problemer med atributter... Så tror mit gæt måske ikke er helt skrev :-)

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over hvordan folk søger herinde, men jeg søger selv på selve problemet og ikke version.

 

Men kan godt se det gør det nemmere hvis folk husker det der står i retningslinjerne, men personlig går der ingen skår af mig for gætte på et kvalificeret svar. Nu havde du jo nævnt at, man lige kunne læse retningslinje.

Edited by Runge1980 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...