Jump to content

(opgelost) btw problemen bij produkten


Gobru

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Ik zit met een probleem, wat ik ook probeer bij de btw ingeven als ik naar de producten ga staan staan de prijzen exl btw terwijl ik de prijs ingeeft met btw

 

moet is ergens anders soms nog wat instellen daarvoor

 

wie kan mij helpen?

 

 

Edited by Gobru (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Onder klanten >> groepen staan standaard 3 groepen (visitor, guest, customer)

Als je op één van deze groepen op bewerken klikt, staat daar dan aangegeven of de groep prijzen inclusief of exclusief btw moeten worden getoond.

Misschien staat dat niet goed ingesteld?

Link to comment
Share on other sites

Erik, hartstikke bedankt dat was inderdaad het probleem

 

Mijn dank is groot ;)

 

Ik heb voor sommige producten ook variabele dus bijv 1 liter 5 liter etc.

Dit staat ingesteld al , alleen waar pas ik die prijzen ook al weer aan, want daar telt hij bij de verkoop prijs incl nog eens de btw erbij

 

sorry voor de vele vragen , ben een leek op dit gebied, als dit klopt dan ben ik gelukkig ver klaar

Edited by Gobru (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

We hebben het allemaal eens moeten leren :D

 

Ik ga uit van een voorbeeld met emmers met verschillende inhoudsmaten (1 liter, 3 liter, 5 liter)

 

stap 1 Maak je in catalogus >> product attributen een nieuw product attribuut inhoud emmer aan en daarna op bekijken

stap 2 Maak voor het aangemaakte attribuut nu één voor één de waardes aan: 1 liter, 3 liter, 5 liter.

Stap 3 Ga naar het product (emmer) waarbij je de attributen wilt gaan gebruiken.

Stap 4 Ga op de geopende pagina naar combinaties

stap 5 Maak een nieuwe combinatie aan en vul alle benodigde gegevens in. Je kunt maar 1 waarde per keer invoeren.

          Attribuut: Inhoud emmer - Waarde 1 liter

          In deze stap is ook het moment om de prijs verhoging/verlaging e.d. toe te passen!.

Stap 6 Herhaal stap 5 voor de overige waarden die je het product attribuut wilt meegeven 3 liter en 5 liter

 

Ik hoop dat je eruit komt

Link to comment
Share on other sites

Het lukt allemaal tot punt 5.

 

Als ik daar de prijs verhoging of verlaging probeer dan telt hij bij de verkoop prijs nog een de btw extra erbij

 

Zet ik het op verlagen dan staat er 0 als prijs bij het product

 

enig idee ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...