Jump to content
  • 0

test


kristosz

Question

Witam, bardzo prosze o pomoc bo nie wiem czy sobie poradze.

 

Czy jeżeli mam stary sklep w obrebie mojej domeny na subdomenie przykładowo sklep.mojadomena.pl i chciałbym na testy uruchomić na drugiej subdomenie przykładowo sklep2.mojadomena.pl a później jak wszystko bedzie hulało to wywalić stary sklep ale subdomene sklep.mojadomena.pl przydzielić do presty to czy pojawią się jakieś problemy czy wystarczy na serwerze do danej subdomeny przydzielić folder z prestą i bedzie ok?

 

Jestem poki co laikiem i dopiero zaczynam także jakby ktoś był na tyle cierpliwy i uprzejmy to prosiłbym o wytłumaczenie bardzo dokładne co zrobic jeżeli się to wiąże ze zmianami w plikach. Bardzo dziekuje i pozdrawiam.

Edited by kristosz (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Najlepiej zrobić osobną kopię sklepu na podanej subdomenie z osobną bazą danych.

Później - po zmianach można całość przenieść pod główną domenę (baza danych, pliki).

 

Waże tu jest podpięcie odpowiedniej bazy danych i zmiana linku do sklepu w panelu admina SEO/URL.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nie do końca rozumiem. Jeszcze zaznacze że stary sklep nie jest na prescie. Nowy chciałbym zainstalowac na innej subdomenie i wrzucac wszystkie pliki robic modyfikacje itd. I jak juz bedzie wszystko ok i z jednego sklepu przerzuci sie produkty do nowego to stary likwiduje i nie wystarczy tego starego sklepu subdomeny zaparkowac na ściezce do nowego sklepu?

Link to comment
Share on other sites

  • 0