Jump to content
  • 0

Problem z płatnościami


Ksero

Question

Witam Serdecznie,

 

nie jestem informatykiem a właśnie stworzyłem swój pierwszy sklep na prestashopie. Jest to test moich umiejętności na przyszłość. Pojawiły się problemy pod sam koniec, przy modułach płatności.

 

Wgrałem:

przelew na konto

przelewy24

transferuj

 

nic z tego, zaden nie działa.

 

Przelew na konto i transferuj - server 500 error.

przelewy 24 - da się zapłacić ale mi w sklepie wyskakuje tylko koszyk online i że nie złożono zamówienia.

 

 

post-988436-0-55303800-1429093464_thumb.jpg

post-988436-0-76320900-1429093509_thumb.jpg

post-988436-0-19256200-1429093655_thumb.jpg

post-988436-0-86728700-1429093662_thumb.jpg

post-988436-0-17360000-1429093666_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

26 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

to czysta instalacja czy upgrade? chyab raczej to drugie. na pierwszych screenach masz wprost wykazany blad "unknow column 'round_mode'" w wykazanej tabeli "ps_orders" czyli brak kolumny 'round_mode'. musisz ja dodac (tutaj musialbys podgladnac jaki to typ kolumny i jej ustaiwenia). raczej to bedzie bolaczka wszystkich twoich modulow platnosci

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

to czysta instalacja czy upgrade? chyab raczej to drugie. na pierwszych screenach masz wprost wykazany blad "unknow column 'round_mode'" w wykazanej tabeli "ps_orders" czyli brak kolumny 'round_mode'. musisz ja dodac (tutaj musialbys podgladnac jaki to typ kolumny i jej ustaiwenia). raczej to bedzie bolaczka wszystkich twoich modulow platnosci

 

Nie upgradowałem, jak to zrobic krok po kroku?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

a jakies dodatkowe modulu juz instalowales?  jaka to dokladnie wersja PS?

Wersja PrestaShop 1.6.0.14

Obecnie używany szablon default-bootstrap

 

Moduł Cookies v1.3.6 - przez MyPresta.eu

Przelewy24 v3.2.8 - przez Dialcom24

Transferuj.pl v2.5 - przez Transferuj.pl

Link to comment